Steeds meer mest eters op stal HELP!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:13

Vaker gaat het volgens mij om mineralentekort, honden schijnen dat ook te doen als ze bepaalde stoffen missen.

furie26

Berichten: 189
Geregistreerd: 30-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 13:28

Ik heb besloten om over te gaan op een ander merk voer.
Naar mijn mening krijgt hij van alles meer dan voldoende, voer, aandacht, beweging, etc. en hij blijft het doen.
Ik ga nu over op de PAVO.

snuffel
Berichten: 218
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:36

Het gaat idd vaak om een mineralentekort of een ander tekort. Nu kan je wel allerlei veranderingen aanbrengen in je voerschema, maar het kan ook een inwendig probleem zijn. Ze kunnen wel de juiste voedingsstoffen toegediend krijgen, maar ze moeten het ook wel werkelijk op kunnen nemen. Een reinigingskuur met Groene leem, aangevuld met jeneverbesolie, kan hier een oplossing voor zijn. Je kunt dit bestellen bij de paardendrogist, of bij de Silverlinde.
Maar het kan ook gewoon een (stal)ondeugd zijn. Die van mij heeft geen tekorten (krijgt 2x per jaar een reinigingskuur) maar doet het af en toe. Geen pijl op te trekken, maar het kan igg ook geen kwaad. Is alleen een beetje raar/vies gezicht.

furie26

Berichten: 189
Geregistreerd: 30-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 13:04

Daar het om drie paarden gaat die het sinds kort doen, allen op een ander (zelfde merk) voer over zijn gegaan en ze het voorheen nooit deden, denk ik dat het geen inwendig probleem kan zijn. Ben bang dat Havens voer iets mist wat ze hard nodig hebben.

furie26

Berichten: 189
Geregistreerd: 30-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 13:04

Daar het om drie paarden gaat die het sinds kort doen, allen op een ander (zelfde merk) voer over zijn gegaan en ze het voorheen nooit deden, denk ik dat het geen inwendig probleem kan zijn. Ben bang dat Havens voer iets mist wat ze hard nodig hebben.