Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Skessa_ schreef:Half juli stond mijn merrie letterlijk op 3 benen. Ze wilde absoluut niet meer lopen, stond constant op de teen.
DA erbij, die dacht in eerste instantie aan een hoefzweer of breuk.
Paar dagen later fotos laten maken, was niks op te zien.
Na een paar dagen ging het weer wat beter. Ze stond wel op pijnstillers toen.
Verder niks mee gedaan, ging toen ook op vakantie.
Na ongeveer een maand stond ze weer ineens slechter, weer pijnstillers er in en na een paar dagen weer beter.
Omdat ik niet goed hoe en wat toch gebeld om een echo te maken en net de dag nadat ik gebeld had stond ze weer terug slechter. Ze bleef ook vocht houden boven de enkel.
DA geweest en ook blessure aan de tussen pees. Erg lastige plek zei hij zelf. Mijn advies was ook 6 maanden rust op een klein stukje, zodat aangalopperen niet mogelijk is. Mag ongeveer een half uurtje stappen op een zachte/gelijke bodem. Aangepast beslag en dan rond April opnieuw een echo maken.
Na die laatste keer is ze niet meer kreupel geweest. Ben 2 weken terug begonnen met laser therapie. Degene die dat doe zei wel dat ze verbetering voelde. Ik heb wat oefeningen mee gekregen om toch wat spieren te behouden en de balans.
Skessa_ schreef:Ohw sorry, bij ons ook achter inderdaad. Hij zei ook dat wel goed moet opletten voor het andere been, door te ontlasten gaat daar juist weer extra druk op komen en dat zorgt dan bij het andere been ook weer voor problemen.
Toen ze ingespoten was ging ze ook direct op het andere been op rust staan.
Eerder nog een echo maken was niet nodig zei die, gewoon echt die 6 maanden aanhouden.
En ik moet Flex Gold bij geven, dat bevordert de groei van de pezen.
https://www.goldmedics.com/product/flex ... -beweging/
mcjv schreef:Ah ja dat heb ik ook gehoord, dus dat houden we in de gaten. Heb jij ook de acp injectie laten doen? En enkel lasertherapie of ook shockwave?
Die van mij heeft niet aanzienlijk kreupel gelopen, typisch dat het bij een ieder weer een ander klinisch beeld geeft.
Het supplement bewaar ik even in gedachte, mocht de tendi’protec+ niet zo veel doen.
mcjv schreef:@sh4e: Thanks voor je ervaringen. Fijn dat je na zo'n relatief korte periode weer mocht opbouwen! Hoe gaat het nu? Merk je er nog iets van of is het "verdwenen"?