Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Citaat:Klinisch laten en goedgekeurd. Was wat stijfjes in het rechter achterbeen maar dat kon omdat wegens omstandigheden al zeker 6)8 maanden stil had gestaan
Mama79 schreef:Ik heb hem particulier gekocht. Hij ging sinds maanden weer onder het zadel bij het voorrijden dus heb m niet meer gezien dan met een simpele rondes in stap draf galop. Hij heeft nooit wedstrijden gereden ivm zijn gedrag. Er is wel mee gesprongen ed. Ik was op slag verliefd en vertrouwde de verkoper volledig. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een paard met blessures verkoopt onder het mom van goed maar dat is naïef natuurlijk. Het is niet mijn eerste paard en heb zelf meerdere paarden van zadelmak tot Z gereden dus kan wel redelijk rijden. Heb er een ander op gezet maar daar precies hetzelfde. Ik ben op zoek naar een leen zadel maar moet wel een goede zijn uiteraard. Paard is net 10 nu...Ze willen de pezen en gewrichten in zn rug denk ik onderzoeken. Maar de hals nakijken is ook een hele goede optie. Ze is erg druk en reageert heel traag op de apps mede daardoor maar ik wil hem wel verder laten onderzoeken maar het is zo zoeken wat en waar....
BigOne schreef:Wanneer het wel kissing spine is kun je rijden wat je wil maar helpt niet. Dan heeft het dier bij bepaalde houding , bvb aan de teugel lopen , pijn.