Ervaringen Paardenpraktijk West Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Ervaringen Paardenpraktijk West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-20 07:31

Voor mijn paard met peesblessure heb ik een afspraak met bovenstaande kliniek voor een PRP behandeling. Normaliter is E-digit mijn ‘vaste’ dierenarts voor beenproblemen, maar aangezien hij op vakantie is en ik wil dat er snel gehandeld wordt heb ik - in overleg met E-digit - een afspraak gemaakt met hun buren. Deze kliniek is totaal onbekend voor mij (en ik kan er weinig over vinden en ben benieuwd naar jullie ervaringen, vooral op gebied van peesproblemen.

Rambogirl

Berichten: 3587
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Re: Ervaringen Paardenpraktijk West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:38

Ja E-digit zit bij hun op de locatie dus hij zal hun wel goed kennen.
Het is zeker geen slechte kliniek. Al is Visdonk gewoon de bekendste in Roosendaal.

Liseef

Berichten: 522
Geregistreerd: 21-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:12

In mijn ervaring is Paardenpraktijk West-Brabant énorm veel beter dan Visdonk. Visdonk heb ik bij verschillende paarden met verschillende blessures steeds weer een verkeerde eerste diagnose zien vaststellen en dat waren echt geen ingewikkelde/zeldzame blessures. Ook heb ik meermaals meegemaakt dat de informatieverstrekking aan de eigenaar erg onduidelijk was. Toen ben ik overgestapt naar Paardenpraktijk West-Brabant. Hier ben ik voor slechts één blessure geweest, maar deze werd wel in één keer goed en ook snel gediagnostiseerd. De behandeling (griffelbeenbreuk operatie) werd keurig uitgevoerd en 5 jaar later gaat het nog steeds goed met het betreffende paard. Informatieverstrekking was volledig duidelijk. Ook de nazorg was erg goed. De veearts belde zelf om te vragen hoe het met het paard ging, gaf aan dat als we de moeite namen om naar de kliniek te komen, zij kostenloos nog het paard zou controleren. Verder heb ik ze alleen meegemaakt met paarden enten, ook dat ging gewoon netjes. Als ik nog in die regio zou wonen, zou ik zeker hen weer bellen als er iets aan de hand is met een paard.

dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Re: Ervaringen Paardenpraktijk West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-20 15:07

Goed te lezen :)