linda2008 schreef:Jeetje als je het zo vanaf die fotos bekijkt dan geneest de buitenkant in ieder geval wel super snel!
Hier word het stappen helaas ook meer en meer een uitdaging... nu al!!! En we moeten nog minimaal 5 weken zeker als andere paarden gek doen is ze bijna niet te houden... gelukkig kunnen we nog uitwijken naar de binnenbak en naar een hoofdstel om het stappen zo lang mogelijk vol te kunnen houden (ik zou niet willen dat ze nog wekenlang non-stop op stal zou moeten staan, maar dan moet ze zich natuurlijk wel gedeisd kunnen houden. Kon je ze dat maar vertellen )
Het litteken heeft er altijd goed uit gezien, en wordt steeds minder zichtbaar nu. Het is puur het haar dat echt nog moet gaan groeien.
Gibbie heeft op dag 5 dat ze thuis was zichzelf los getrokken, en is in volle galop de straat over gegaan hier. Ik kan je vertellen, dat was niet grappig. Ook al vond ze zelf van wel.
Sindsdien loop ik met een hengstenketting, en ben daar een paar weken geleden en gisteren heel blij om geweest, want anders was ze weer weg geweest.
Ik houd haar ook niet op stal, enkel met die hele harde stormen pas heb ik 1x per dag gestapt, en de andere keer uitgebreid getut met haar. Het gaat er ook om dat ze die stal uit zijn, en dan ga ik niet bewust het risico opzoeken.
Vandaag was ze gelukkig gewoon weer heel braaf!