Witte vlekjes op hoofd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Casper_Bibi
Berichten: 7
Geregistreerd: 13-05-19

Witte vlekjes op hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 22:27

Mijn shet heeft sinds kort allemaal witte vlekjes op de neus/langs mond. Nu begint het ook boven het oog met wat vlekjes. Zijn niet gezwollen, jeuken niet en doen geen pijn. Toch vind ik het gek, aangezien het toeneemt. Ze heeft altijd buiten met inloopstal gestaan, op kale weide. Bijgevoerd met hooi. Nu staat ze 24-7 op inloopstal met volle weides. Een allergie misschien? Heeft iemand dit al eens meegemaakt en weet je wat het kan zijn?
Ze is 7 jaar.


Casper_Bibi
Berichten: 7
Geregistreerd: 13-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 22:29

Afbeelding

danique998

Berichten: 429
Geregistreerd: 23-01-10
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:31

Ik denk dat je pony een mineralen te kort kan hebben. Ik zou als ik jouw was kijken naar een vitaminen- en mineralen brokje naast het hooi. Ik heb goede resultaten gezien met de Equilin balancer

Don't follow me, I'm lost too

Casper_Bibi
Berichten: 7
Geregistreerd: 13-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 22:45

danique998 schreef:
Ik denk dat je pony een mineralen te kort kan hebben. Ik zou als ik jouw was kijken naar een vitaminen- en mineralen brokje naast het hooi. Ik heb goede resultaten gezien met de Equilin balancer


Thanks, goed idee.

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Witte vlekjes op hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:24

Ik vind het er een beetje herpes achtig/ allergische reactie eruit zien.
Aangezien je van land bent gewisseld zo het best kunnen dat er iets staat waar ze niet tegen kan. Staan er bvb veel boterbloemen ofzo?

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ZarahZoe en 111 bezoekers