[VOLG] Fiore en haar patella luxatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chalpaca

Berichten: 147
Geregistreerd: 08-04-14
Woonplaats: ......

Re: [VOLG] Fiore en haar patella luxatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:36

Ik ben altijd de stille meelezer van je topics en ontzettend fan van je gouden poownies! Ik vind het erg dapper van je dat je ook de down sides van het paarden hebben belicht en niet alleen de leuke kanten van het hebben van een paard. Ze kunnen wel eens wat oplopen, zoals nu, en het is behoorlijk interessant om dat proces mee te lezen!
Ik wou ook even zeggen dat je zo ontzettend veel voor jouw paarden doet, ze hebben een gouden baasje en dat mag best eens gezegd worden!! Ga vooral zo door, en ik lees zeker mee met jouw topics want zo te lezen heb je nog vele plannen. Ook ben ik erg benieuwd naar het zadel mak maken en hopelijk informeer je ons daar ook over *hinthint*. Ik droom nog even verder over een eigen paard en tot die tijd geniet ik van jouw topics en die van anderen! :) ( om zo maar genoeg te mogen leren! )

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: [VOLG] Fiore en haar patella luxatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-17 17:36

Bedankt voor je reactie, Manda. Er komt ook zeker een veearts langs om alles te checken voordat ik besluit om weer met haar te gaan dekken.

xCharina, wat een lieve post, dankjewel :)
Over je *hinthint* Vrijdag hebben Fi en ik ons eerste lesje. We beginnen met grondwerk en leiderschap en zo gaan we het langzaam aan opbouwen. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat oppakt! En dat zal ik uiteraard laten weten :j

Nu zijn we lekker aan het wandelen met haar en sinds ze ijzers heeft, is ze niet meer door haar knie gezakt. Van de week was ze wel wat stout bij mijn verzorgsters; Beetje met d'r hoofd schudden, kont een stukje de lucht in en trekken naar het gras. Duiveltje }>

Bij mij heeft ze zich vandaag netjes gedragen, al zag ik gisteren dat ze hengstig is, dus ik denk dat daar haar stoerdoenerij vandaan komt :D

Op naar vrijdag!! *\o/*

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: [VOLG] Fiore en haar patella luxatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:23

Fijn te horen dat t helpt! Veel plezier met je lessen, ben benieuwd of jullie het leuk vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 08:10

Hoe gaat het nu?