onregelmatig? netjes lopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Babootje

Berichten: 25953
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:31

Nou Vicky: ik heb je geloof ik al een paar x gevraagd om dan eens te vertellen hoe de vork in elkaar steekt. Wat voor diagnose heb je nu precies bijna 10 jaar geleden en later nog eens van de tweede veearts gekregen. Als het geen breuk of meniscus is, Wat is het dan precies?

Niet het slachtoffer spelen nu. Het enige slachtoffer is je paard...


Rocamor

Berichten: 10693
Geregistreerd: 21-11-02

Re: onregelmatig? netjes lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:48

Ts, waarom vertel je dan het hele verhaal niet. Jij opent een topic met vraag voor hulp.

Wij kunnen alleen mee denken als we alle ins en outs hebben.

Op basis van de informatie die ik nu heb - kapot been, 2 artsen die hem opgegeven hebben en een paard dat inmiddels 8 jaar ontzettend slecht loopt zonder dat iemand in lijkt te grijpen en een eigenaar die niet ziet of voelt dat het paard echt stuk Is- zou ik inslapen adviseren. Om te voorkomen dat je ooit nog een keer bedenkt dat je paard wel goed loopt en hem weer verplicht om met zoveel pijn rond te sjouwen

Rockes <3

knollentuin
Berichten: 10368
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:52

Ts ik heb nieuws voor je, dit paardje wordt niet meer beter, hij is compleet naar de klooije geholpen.
Na zoveel jaar beroerd lopen als gevolg van een paar heftige blessures is het gewoon klaar.
Ik snap niet dat er hier echt mensen denken dat een bezoekje van de da een oplossing en genezing gaat op leveren.
De trailer op naar de kliniek is de enige en juiste weg.

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

Silly1972

Berichten: 14761
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:56

newt schreef:
_kajo_ schreef:
Ik heb zojuist het linkje van één van de longeerfilmpjes naar mijn zus gestuurd. Zij heeft, zegt ze zelf, nul,nul verstand van paarden. Heb haar niets verteld alleen wat ze van het paard vond. Haar reactie: "stijve kont". Een leek kan het dus zien!



Prachtig dat die leek van een zus van jou dat wel even zag.
Bij deze heb ik het topic getemd. TS is nu lang genoeg met de feiten op de neus gedrukt, er is nu al vaak genoeg gezegd wat er gedaan moet en TS zelf heeft ook al vaak genoeg gezegd dat zij er na haar vakantie wat aan zal gaan doen, (wat ik oprecht hoop dat je zult gaan doen). Bruintje heeft het duidelijk gemaakt en Zammie blaat er nog een keer over heen met haar "blablabla", klaar nu.

Ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden van het vervolg.


Helemaal mee eens.
Succes ts, hou je ons op de hoogte? Er zijn er genoeg die wel oprecht geïnteresseerd zijn nl

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Kendra

Berichten: 8711
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Re: onregelmatig? netjes lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:02

Ook eens met de tem.
Wat moet TS nog meer doen? Een filmpje plaatsen waarbij ze letterlijk door het stof kruipt?
Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat en hoor graag van TS wat de DA zegt als ze terug is van vakantie.

suikermeisje

Berichten: 8340
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: onregelmatig? netjes lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:13

TS ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden. Vond het heel sneu hoe je hier met de grond gelijk wordt gemaakt terwijl je het beste voor hebt met het paard (qua huisvesting bedoel ik). Ik hoop dat hij geholpen kan worden door de DA.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1


petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: onregelmatig? netjes lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:05

Moderatoropmerking:
Na overleg is besloten dit topic gesloten te houden. Wie graag op de hoogte wilt blijven kan TS een pb sturen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, IASCrawler, Trendiction en 8 bezoekers