Jeuk door metacam?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jorex

Jeuk door metacam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-17 20:29

Hoi,

Mijn pony staat sinds vrijdag op de metacam. Hij heeft hier een aantal jaar terug ook al op gestaan en toen ging het gewoon goed. Maar nu schuurt hij zichzelf wondjes en laat zijn wintervacht los bij zijn hoofd. Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb de bijsluiter doorgelezen en daar staat niks over jeuk. Kan hij nu opeens wel allergisch zijn voor een bestanddeel, of heeft dit toch weer een andere oorzaak(luizen, kan ze alleen nergens zien)?

Hij hoeft in principe maar een weekje op de metacam, hij voelt zich verder stukken beter al dankzij de metacam en ik hoop dat het alleen nog maar beter gaat nu ik ook zijn hooi nat geef. Hij heeft namelijk een geïrriteerde luchtpijp en daarvoor staat hij nu eerst op de metacam, want de da vond het niet ernstig genoeg om m meteen op de antibiotica te zetten en zijn longen waren vrijdag dus schoon. Ik bel morgen sowieso de da even voor advies, maar ik wilde weten of er meer mensen zijn die dit mee hebben gemaakt met metacam.

Alex en Jorie houden van Strooigoed!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie