Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:50

Is de recuptex geschikt als onderdeken, zonder schuren en trekken?
En past die goed onder een Rambo deken?

Ik heb ook de BoT maar vind die ook teveel trekken als onderdeken.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:53

Ga deze idd gebruiken als onderdeken. Het schuren ga ik mee maken de komende dagen... laat je mijn ervaring weten!

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 23:01

Jotoma schreef:
Ionic liner werkt top en past top. Maar binnen een paar weken lieten de bobbeltjes los en heb ik hem geretourneerd.



Ik heb hem nu weer op. Pas een paar keer gebruikt. Hopelijk blijven de bolletjes zitten :D. Ik merk niets bijzonders aan m’n paard maar hij voelt er wel lekker warm onder.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 23:11

Bij mijn geschoren paard schuurt de recuptex alleen wat bij de borst maar dat doen alle dekens daar op de schouderbotten.

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 09:00

Nouvel schreef:
Is de recuptex geschikt als onderdeken, zonder schuren en trekken?
En past die goed onder een Rambo deken?

Ik heb ook de BoT maar vind die ook teveel trekken als onderdeken.


Deze vraag is net gesteld. Als je onder mijn geplaatste reacties zoekt krijg je mijn ervaring te lezen

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 12:26

Jotoma schreef:
Ja, paardendrogist gaat er zeker goed mee om. Bij mij ook!
Is de stable sheet goed als onderdeken en sterker dan de fleece? Gezien je vd fleece ook hele slechte verhalen leest..


Ik heb op mijn andere paard ook al 2 maanden de sheet als onderdeken deze ligt prima en trekt niet. Het is een katoene deken net als een zomerdeken wel is hij iets dunner als de gewone zomerdeken.

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 15:00

En steekt hij ook uit bij de archers? Is t ook met bolletjes of anders?

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 19:27

Dennis schreef:
Ik heb vanmorgen twee honden braces van Infratex besteld voor Roos. Ik ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg en of het haar gaat helpen.


Heb je deze al binnen?

MarliesR

Berichten: 3290
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:37

Hier helaas ook verdwijnende stipjes op de Ionic liner. Hij werkt echter wel ontzettend fijn voor mijn paard. Heb nu met de Paardendrogist kunnen afspreken dat ik deze mag blijven gebruiken tot de nieuwe verbeterde versie binnenkomt (ze konden niet aangeven hoe lang dat nog gaat duren). Echt zo blij met hun service altijd!

Afbeelding

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:43

Nee, morgen is mij beloofd! Ik ben benieuwd, Roosje verdient verlichting van alle ellende.

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:38

MarliesR schreef:
Hier helaas ook verdwijnende stipjes op de Ionic liner. Hij werkt echter wel ontzettend fijn voor mijn paard. Heb nu met de Paardendrogist kunnen afspreken dat ik deze mag blijven gebruiken tot de nieuwe verbeterde versie binnenkomt (ze konden niet aangeven hoe lang dat nog gaat duren). Echt zo blij met hun service altijd!

[ [url=m/lmCu3q.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oh jee, Na hoe lang gebruik onstond dit? Moet ik af en toe maar goed kijken ...
Heb jij hem ook tussentijds gewassen?

MarliesR

Berichten: 3290
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:46

salamaleque schreef:
Oh jee, Na hoe lang gebruik onstond dit? Moet ik af en toe maar goed kijken ...
Heb jij hem ook tussentijds gewassen?


Ik had hem sinds ongeveer begin december in gebruik en heb hem niet tussendoor gewassen.

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:09

MarliesR schreef:
salamaleque schreef:
Oh jee, Na hoe lang gebruik onstond dit? Moet ik af en toe maar goed kijken ...
Heb jij hem ook tussentijds gewassen?


Ik had hem sinds ongeveer begin december in gebruik en heb hem niet tussendoor gewassen.


Oh echt? Nou zeg .... dag en nacht erop?

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:27

Was bij mij ook al binnen 2 weken..
ik hoop dat de nieuwe variant wel wat is, ik blijf dit topic dus vrolijk doorvolgen en paard krijgt af en toe de rexuptex als onderdeken op :j

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:36

Jotoma schreef:
Was bij mij ook al binnen 2 weken..
ik hoop dat de nieuwe variant wel wat is, ik blijf dit topic dus vrolijk doorvolgen en paard krijgt af en toe de rexuptex als onderdeken op :j


Dit was dag 2. Ik houd het in de gaten. Het zou jammer zijn, paard is er heel lekker warm onder.

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 12:39

Ja I know, de ionic liner was ook by far mijn favoriet. Ik mocht hem retourneren of een nieuwe laten toesturen. Maar als ik dan die nieuwe liet toesturen en die ging hetzelfde doen, dan moest ik het daarmee doen >;)

Maar als er een nieuwe variant komt, wil ik het daarmee best weer proberen via de paardendrogist :j

edit: lees net bij de paardendrogist dat er eind februari nieuwe versies binnen komen. Wel jammer, want er was nu een leuke korting van 25%. Maar dan gaan we het eind feb. opnieuw proberen!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:24

Was dat een mail? Ik kan het nergens vinden

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:30

Wanneer die komt? Staat bij de ionic liner op de site van de paardendrogist!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:46

Oh ja ik zie t! Thx

tamaramt

Berichten: 7547
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: noord brabant

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:14

Ik heb inmiddels contact gehad met de paardendrogist en zij gaven idd aan dat rambo ionic liners allemaal teruggestuurd zijn naar horseware ivm productiefout: bolletjes lieten los. Ik heb alle dekens van rambo omdat deze heel goed liggen op mijn paard. Betere pasvorm dan de bucas. Daarom durf ik de bucas recuptex niet aan.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 08:32

Ik twijfel inderdaad ook over de Bucas, ik zou het liefst een model insulator hebben, die liggen het mooist bij mijn paard, blijven ook mooier liggen dan de liners.
Ik heb de BoT staldeken maar die gaat ook trekken aan de voorkant als ik die langer op laat liggen.
Ik ben bang dat Bucas dat ook gaat doen, gewone Bucas dekens passen ook niet goed.

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:32

Mijn paard past ook vele malen beter in Rambo. De recuptex gebruik ik af en toe als onderdeken en doordat hij op 4 punten onder de rambo vast zit heb je dus geen probleem met trekken.

Reden waarom ik hem nu niet als onderdeken gebruik is omdat hij wat bijtwondjes met korstjes heeft op de schouder en de recuptex-stof daar aan vast blijft haken en aan blijft schuren.
Ik hoop hem zondag weer op te kunnen doen, maar de plekjes zitten echt op een onhandige plek.

De ionic liner had ik nu wel gewoon op kunnen doen omdat deze glad is.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 13:32

tamaramt schreef:
Ik heb inmiddels contact gehad met de paardendrogist en zij gaven idd aan dat rambo ionic liners allemaal teruggestuurd zijn naar horseware ivm productiefout: bolletjes lieten los. Ik heb alle dekens van rambo omdat deze heel goed liggen op mijn paard. Betere pasvorm dan de bucas. Daarom durf ik de bucas recuptex niet aan.


Ik had precise hetzelfde. Agradi heft het dan niet zo verwoord maar krijg wel gewoon geld terug. Dus ze zullen wel hetzelfde bericht hebben gehad of tot dezelfde conclussie zijn gekomen.

Heb werkelijk dagenlang mn hoofd gebroken over waar al die kleine confetties door mn hele huis vandaan kwamen. Totdat ik mn schone ionic weer op ging leggen :+

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:18

Talida schreef:
tamaramt schreef:
Ik heb inmiddels contact gehad met de paardendrogist en zij gaven idd aan dat rambo ionic liners allemaal teruggestuurd zijn naar horseware ivm productiefout: bolletjes lieten los. Ik heb alle dekens van rambo omdat deze heel goed liggen op mijn paard. Betere pasvorm dan de bucas. Daarom durf ik de bucas recuptex niet aan.


Ik had precise hetzelfde. Agradi heft het dan niet zo verwoord maar krijg wel gewoon geld terug. Dus ze zullen wel hetzelfde bericht hebben gehad of tot dezelfde conclussie zijn gekomen.

Heb werkelijk dagenlang mn hoofd gebroken over waar al die kleine confetties door mn hele huis vandaan kwamen. Totdat ik mn schone ionic weer op ging leggen :+


Moest jij hem meteen terugsturen of mocht je hem houden?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:33

Ik moet hem stuk knippen en de foto als bewijs sturen. Heb het nog niet over mn hart verkregen...