paard heeft pijn aan lies, wie weet raad?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veronique1
Berichten: 115
Geregistreerd: 26-02-11

paard heeft pijn aan lies, wie weet raad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:07

hallo bokkers,
gisteren was ik zoals elke dag mijn paard aan het borstelen en toen kwam ik in de buurt van dr lies en wou ze me opeens gaan bijten en trapte ze. zoiets zou ze anders nooit doen. bij de andere kant gelde precies het zelfde. zou dit spierpijn kunnen zijn of dat ze is getrapt door een paard die altijd bij dr staat? wie heeft tips of zou weten wat het zou kunnen zijn? met rijden had ze er geen last van alleen was ze wel wat ondeugend.
gr veronique

VRBOKT
Berichten: 11
Geregistreerd: 01-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 12:01

Jammer dat hier geen reactie op kwam. Ik heb net hetzelfde voor met ons paardje. De dierenarts wist het ook niet direct, maar hij reageert dus heel heftig als je er ook maar in de buurt komt... Voorheen dus niet. Er is niet echt iets veranderd. Zelfde rijders, zelfde zadel. Misschien op de wei iets tegengekomen, maar dat weten we dus niet. En de reflex is ook aan beide kanten. Enkele dagen rust zou het voorlopig moeten doen.

MarjanB

Berichten: 16444
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: paard heeft pijn aan lies, wie weet raad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 12:07

Kan zijn dat ze last heeft van dr darmen, bijvoorbeeld door slechte vertering van voedsel. Tanden al eens na laten kijken?

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Re: paard heeft pijn aan lies, wie weet raad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 12:22

Zou ook heel goed knie kunnen zijn. Die zit vlak onder de lies en wil nog wel eens zulk gedrag geven bij pijn

VRBOKT
Berichten: 11
Geregistreerd: 01-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:10

Het was na een weekje rust zo goed als over over ... misschien iets verrokken .. Oja , tandarts die is een maandje of twee geleden gepasseerd .. efkes bijgevijld.