Pony met hoofdpijn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Babootje

Berichten: 26212
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:22

horsies5 schreef:
Den hoek werkt ook met lechner antenne.. hij zou ook op afstand een diagnose kunnen stellen.. net als de mijne, die werkt namelijk op dezelfde manier als Den hoek maar doet daarnaast ook nog andere dingen en financieel ook een stuk aantrekkelijker..


Volgens mij stelt Den Hoek geen diagnoses op afstand. :D :D Ik ken de werkwijze bij Den Hoek, ik kom er zelf ook met mijn paard. Voor een onderzoek met de lecher antenne moet je met je paard toch echt langskomen. Ik snap ook de wetenschap erachter. Verder werken er in Den Hoek alleen paardenartsen (voor de afdeling paarden). Die combinatie vind ik fijn.
Diagnose stellen vanaf een foto is mij te vaag.


Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:27

Maar ga je dan niet snel overdoseren als de hoofdpijn niet of niet alleen door ppid komt? Daar zou ik dan bang voor zijn en dat zou voor mij een reden zijn om eerst de onbalans te herstellen

Edit: Ik weet dat Den hoek dat niet doet.. maar het is met de lechner antenne wel mogelijk op afstand.. dat is wat mijn osteopaat namelijk ook doet.. overigens moet ze natuurlijk wel bij het paard zijn om deze te behandelen en dan 'leest' ze het paard ook nogmaals helemaal door..
Ik zelf gebruik het doorlezen op afstand ook alleen om iets te checken.. Als ik zeker weet dat het paard nu behandeld moet worden laat ik haar gewoon meteen komen


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:33

horsies5 schreef:
Maar ga je dan niet snel overdoseren als de hoofdpijn niet of niet alleen door ppid komt? Daar zou ik dan bang voor zijn en dat zou voor mij een reden zijn om eerst de onbalans te herstellen


Waarom ben je daar bang voor?
Heel simpel: stel, mijn PPID pony laat hoofdpijn zien. Dierenarts komt, eventueel doen we een bloedonderzoek om te kijken of er medicatie bij moet en we doen er een kwart pilletje bij: werkt het, dan zijn we klaar, helpt het niet dan gaan we misschien nog een keer omhoog en als het volgens het bloed goed moet zijn maar de pony vertoont nog steeds hoofdpijn, dan ligt het dus niet aan de PPID, kan de pergolide weer omlaag en kunnen we naar andere oorzaken kijken.
We hebben dan echter wel eerst de oorzaak uitgesloten die het meest waarschijnlijk is uitgesloten. Je kunt natuurlijk ook meteen naar de vorige levens van je pony kijken, maar bij een PPID pony is hoofdpijn door PPID het meest waarschijnlijk, dus begin je daarmee. :)

PlantsTho
Berichten: 817
Geregistreerd: 30-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:36

horsies5 schreef:
Maar ga je dan niet snel overdoseren als de hoofdpijn niet of niet alleen door ppid komt? Daar zou ik dan bang voor zijn en dat zou voor mij een reden zijn om eerst de onbalans te herstellen

Edit: Ik weet dat Den hoek dat niet doet.. maar het is met de lechner antenne wel mogelijk op afstand.. dat is wat mijn osteopaat namelijk ook doet.. overigens moet ze natuurlijk wel bij het paard zijn om deze te behandelen en dan 'leest' ze het paard ook nogmaals helemaal door..
Ik zelf gebruik het doorlezen op afstand ook alleen om iets te checken.. Als ik zeker weet dat het paard nu behandeld moet worden laat ik haar gewoon meteen komen

Volgens mij laat jij je echt bakken met geld uit je zak kloppen. Kom op zeg, doorlezen op afstand? :') :') :')

I will not stay silent so that you can stay comfortable
Carnism: the secret reason we eat meat <3

Babootje

Berichten: 26212
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:42

horsies5 schreef:
Edit: Ik weet dat Den hoek dat niet doet.. maar het is met de lechner antenne wel mogelijk op afstand.. dat is wat mijn osteopaat namelijk ook doet.. overigens moet ze natuurlijk wel bij het paard zijn om deze te behandelen en dan 'leest' ze het paard ook nogmaals helemaal door..
Ik zelf gebruik het doorlezen op afstand ook alleen om iets te checken.. Als ik zeker weet dat het paard nu behandeld moet worden laat ik haar gewoon meteen komen


Dan laat je je echt wat op de mouw spelden. De lecherantenne meet de energiefrequenties. Ieder orgaan van het paard heeft in gezonde toestand een bepaalde frequentie. Elk ziek orgaan ook. Door de energiefrequenties te meten, kunnen ze erachter komen waar er een probleem zit en wat het is. Om die frequenties te meten wordt de antenne op zo'n 20 cm vanaf het lichaam bewogen.

Energiefrequenties meten vanaf een foto is echt niet mogelijk.

Het feit dat Den Hoek werkt met paardenartsen zal ze wel wat duurder maken, dat geloof ik graag.

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:50

Je gelooft het vast niet maar deze vrouw heeft me juist heel veel geld gescheeld :')
Het meeste geld ben ik oprecht kwijt geweest door de reguliere dierenarts.. deze alternatieve vrouw heeft mijn paarden keer op keer geholpen.. zowel op geestelijk gebied (oa zure overprikkelde merrie en depressieve shet) als op lichamelijk gebied (oa kreupelheid)

Medicatie kan een aanslag op t lichaam zijn.. zeker bij de kleine pony's.. Als er dan eigenlijk perongeluk naar voren komt dat de hoofdpijn voortkomt uit iets geestelijke zou ik eerst dat aanpakken.. mocht dat niets uithalen dan is de medicatie een noodzakelijk kwaad.. maar als het even niet hoeft stop ik liever geen medicatie in m'n paard.. zeker niet als het gevoelig is voor bevangenheid.. ik heb al paarden bevangen zien worden op n simpele wormenkuur..


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:17

Ik denk dat veel mensen met hun vraagstelling al het antwoord geven die ze graag willen horen van hun behandelaar. Of dit nu een Da,arts of therapeut is.

Als ik met mijn hoofdpijn klachten naar een therapeut ga en zeg dat mijn pony ook hoofdpijn heeft, is voor de andere partij niet moeilijk om te stellen dat je pony die van jou overneemt.

Ik bel ook wel eens mij Da op dat ik zeg, dit en dit is gebeurd ik denk dat die pijnstillers en antibiotica nodig heeft.
Dan hoort de Da toch nog langs te komen om zelf de diagnose te stellen, vaak genoeg krijg ik idd bij het bezoek mijn gelijk en de medicatie waar ik in het telefoongesprek om gevraagd had.

Hij kan na een paar keer ook bedenken dat ik het toch steeds goed hebt en met behulp van het "lezen op afstand" mij te geven waar ik om vroeg, dat scheelt weer een ritje voor hem. ;)

[o]

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Pony met hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:24

Wat een zweverigheid allemaal, een paard lezen vanaf een afstand. Het wordt steeds gekker in dit topic. :+ 8)7

maralyn

Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:36

Change3x schreef:
Wat een zweverigheid allemaal, een paard lezen vanaf een afstand. Het wordt steeds gekker in dit topic. :+ 8)7


Het kan op basis van n foto. Maar enkel beelden lezen.
Maar met frequenties werken. Nee.

Nou ik heb in het verleden genoeg gelezen over ts en haar voerwijze.
Toen vroeg ze ook om advies want dr pony zag er niet goed uit.
Wat zij voor supplementen en onnodige kruiden er in pleurde... schaamteloos.
En onwijs onnodig. Plus het feit dat ze alleen de positieve achtergronden had gezocht en niet de moeite had genomen voor het negatieve...

Dus ik vraag mij dat bewust af. Of ts daadwerlijk compleet geinformeerd is.

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

Babootje

Berichten: 26212
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:48

cobiie schreef:
Ik denk dat veel mensen met hun vraagstelling al het antwoord geven die ze graag willen horen van hun behandelaar. Of dit nu een Da,arts of therapeut is.

Als ik met mijn hoofdpijn klachten naar een therapeut ga en zeg dat mijn pony ook hoofdpijn heeft, is voor de andere partij niet moeilijk om te stellen dat je pony die van jou overneemt.

Ik bel ook wel eens mij Da op dat ik zeg, dit en dit is gebeurd ik denk dat die pijnstillers en antibiotica nodig heeft.
Dan hoort de Da toch nog langs te komen om zelf de diagnose te stellen, vaak genoeg krijg ik idd bij het bezoek mijn gelijk en de medicatie waar ik in het telefoongesprek om gevraagd had.

Hij kan na een paar keer ook bedenken dat ik het toch steeds goed hebt en met behulp van het "lezen op afstand" mij te geven waar ik om vroeg, dat scheelt weer een ritje voor hem. ;)


Mensen die dat doen kunnen vaak erg goed raden. Ook is google hun beste vriend.
Zelfde systeem als met mediums. Wel eens een heel artikel gelezen over hoe de vragen dan gesteld worden. Waarbij de bevraagde dan zelf al het antwoord geeft maar dat niet goed in de gaten heeft.

lincha38
Berichten: 11
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:02

Kijk eens op..opzoeknaardeoorzaak.nl zij kan je waarschijnlijk de goede richting op wijzen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ellen_ov, Nienkje_H, wortel115 en 122 bezoekers