Wijziging DA op polis Bierum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Wijziging DA op polis Bierum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 14:00

Mag je van DA wijzigen op de polis?

Mijn DA heeft een verkeerde diagnose gesteld. Bij een second opinion ( werd niet vergoed )bleek er totaal iets anders te zijn. ( had hem bijna laten euthanaseren)

Nu is mijn vertrouwen weg bij de ene kliniek. Maar over 3 weken moet ik mijn paard laten controleren dit wil ik doen waar ik de second opinion heb gehad.Maar dat zou dan weer niet vergoed worden. Ik wil daarom de kliniek wijzigen. Iemand daar ervaring in?

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 14:12

Tsjonge, hebben jij en je paard geluk gehad! Begrijpelijk dat je het vertrouwen kwijt bent in die DA. Ik kan me zo voorstellen dat er een kans bestaat dat de ene verzekering hier wel moeilijk over doet en de andere minder/niet . Je hebt er op dit moment niets aan omdat ze op zondag niet bereikbaar zijn, maar ik zou hiervoor contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij, dan weet je het zeker. En het eventueel zelfs zwart op wit vragen om problemen te voorkomen. ;)

Utixo

Berichten: 6580
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Wijziging DA op polis Bierum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 14:58

Ik heb een belletje gepleegd en de veearts laten wijzigen. Let wel op dat je dit doet voor je je paard laat behandelen, anders vergoeden ze niets.