hoe kan het het beste

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

hoe kan het het beste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 23:29

mijn pony heeft een onsteking in zijn buitenpees nu mochten wij dinsdga weer rustig aan beginnen te rijden hoe kan ik dta het beste opbouuwen met rijden iemand een tip

* neem een kijkje in me profiel Haha! *


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 12:16

Lang in stappen, kijken of hij dan last heeft en dan enkel wat minuutjes draven. Elke dag een beetje opbouwen, die draf tijd en je gehele rij tijd opbouwen.

Wanneer je ziet dat hij er weer moeite mee krijgt weer terug naar minder.
Succes

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

boemel

Berichten: 8361
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:34

Als je de mogelijkheid hebt instappen op harde vlakke bodem.
Als je gaat draven zoveel mogelijk rechte lijnen rijden en niet te lang achter elkaar. Uitstappen liefst ook weer op harde vlakke bodem.
Na rijden pees koelen met water.

Langzaam opbouwen, bekijk het per dag. En als je het niet vertrouwd gewoon even de dierenarts bellen.

M1+10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:00

boemel schreef:
Als je de mogelijkheid hebt instappen op harde vlakke bodem.
Als je gaat draven zoveel mogelijk rechte lijnen rijden en niet te lang achter elkaar. Uitstappen liefst ook weer op harde vlakke bodem.
Na rijden pees koelen met water.

Langzaam opbouwen, bekijk het per dag. En als je het niet vertrouwd gewoon even de dierenarts bellen.


Helemaal mee eens. Daarnaast zou ik er zeker voor zorgen dat de bodem, waarop gereden wordt, mooi vlak is en zeker niet zwaar/mul.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Roosyes, Rubs, Suzysuze en 101 bezoekers