*zenuwklem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 22:35

Bij jermy (manegetinker en mijn showballetje) is waarschijnlijk een zenuwklem geconstateerd.
wat betekend dat. waar kan je t van krijgen. hoe behandel je het en hoelang gaat t ongeveer duren??
een boel vragen. maar weet er dus niets vanaf. en Jemry loopt bijna niet meer het zit in rechtsvoor. (en t rare is dat een ander manegepaard shaila precies dezelfde symptomen heeft alleen ietsje erger, ook t zelfde been) ze lijken nu beide wel iets vrolijker maar lopen nog niet (of tenminste niet met plezier)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 23:57

Ik weet niet precies hoe het zit maar ik denk dat er verschillende vormen van beknelling zijn. Misschien dat het even vast kan zitten en dat daardoor de zenuw is beschadigd maar dat die door rust weer kan genezen. Maar misschien kan een zenuw ook de hele tijd bekneld blijven zitten.
Ik dacht dat het ook verschillende oorzaken kon hebben. O.a. door te snelle groei van jonge paarden. Maar wij hebben een fjord gehad die half verlamd van wei kwam nadat ze had gerold. Daarvan was het advies er nooit meer op te klimmen want ze had geen 100% controle meer over de achterbenen maar voor de fokkerij mocht ze nog wel gebruikt worden.

_________________
<font color="blue" size="2">'k heb nu ff nix zinnigs te melden</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-09-18 00:59 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: B_Fokker, Boris, elin2412, Furst, sannedeedee1 en 35 bezoekers