traumeel druppels

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marusch25

traumeel druppels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 13:19

Vroeg me ff wat af. Ik gebruik regelmatig traumeeldruppels voor mijn 4voeter. Nou heb ik vandaag een nieuw flesje gehaald in de reform winkel. Hier stond traumeel druppels s op en op het oude flesje traumeel h. Deze bestelde ik altijd bij agradi. Weet iemand of dit gewoon hetzelfde spul is of zit er verschil in de dieren en mensen variant? ???

Wilawander

Re: traumeel druppels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:21

Je hebt inderdaad voor mensen en voor dieren maar is hetzelfde alleen zijn de verpakkingen vaak kleiner voor mensen.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:00

Ik geloof dat de s en h variant iets te maken heeft met de nederlandse wetgeving. Dat bepaalde stoffen in nederland niet mogen en daarom is er een andere variant voor nederland ( en misschien nog andere landen )

There is no way to happiness. Happiness IS the way !
geld verdienen met artikelen schrijven? klik dan hier Te koop eskadron onderlappen en wollen middengrijze Kieffer bandages, Yoga tops maat 38 + yoga setje maat 40

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:32

Sometimes a majority only means that all the fools are on the same side. ;)

Marusch25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 17:36

oke bedankt, ga er dan maar vanuit dat ik zowel de S als H variant voor mijn paard kan gebruiken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie