tildren en cortaflex samen gebruiken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

tildren en cortaflex samen gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 14:54

kan iemand mij vertellen of ik voor mijn 4 jarige pony,die pas behandeld is met het nieuwe medicijn Tildren vanwege spat,ook Cortaflex erbij kan gaan geven.
de dierarts heeft gezegd dat het een paar maanden tot een half jaar kan duren voordat de Tildren werkt,zou ik hier eerst op wachten of kan ik al ondersteunende middelen erbij geven?


ardnas
Berichten: 30
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 17:36

Je kan cortaflex gewoon naast Tildren gebruiken. Cortaflex is inderdaad homeopatisch en 'richt geen schade aan'. Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat de werking van Tildren verminderd wordt door de cortaflex. Ik zou juist beginnen met de cortaflex geven. Dit maakt het voor jouw paard makkelijk. Ik ken ook 2 paarden met spat die met cortaflex veel makkelijker (weer zuiver) lopen en goed functioneren. Na ca 9 weken hadden zij goed effect en konden weer langzaam beginnen met rijden. Dat is dus veel sneller dan de tijd die de dierenarts had gesteld (6 - 12 maanden). Mijn pony heeft zelf artrose en sinds het gebruik van cortaflex loopt zij veel makkelijker (gewoon weer goed) en struikelt ook niet meer. Dit deed ze hiervoor wel vaak.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CitrusBliss, ComscoreBot, Ketly en 75 bezoekers