GZ: foto paard met zwelling op rug

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

GaelleS

GZ: foto paard met zwelling op rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 16:43

Hallo!

Voor mijn thesis (rugaandoeningen bij paarden) zoek ik nog één prentje!
Ik ben mijn eindwerk nu aan het afwerken en als laatste zet ik alle prentjes goed.
Bij het stukje van spieren/ligamenten zoek ik nog één prentje, dit is echt het laatste wat ik moet hebben...

Ik had dus graag een foto gehad waarbij een zwelling op de rug duidelijk zichtbaar is, en die zwelling moet veroorzaakt zijn door een spierscheur of een scheur van een ligament in de rug.

Om één of andere reden is dit onvindbaar op google, in mijn boeken en artikels vind ik ook niks naar mijn zin. Heb gezocht in het Nederlands, Engels, Duits, Frans in het mate van het mogelijke maar ik vind dus echt niks... -O- Gezocht op alle termen die ik kon bedenken, synoniemen maar eeeecht niks....

Is hier iemand die zelf zo een foto heeft van zijn paard en mag ik die gebruiken? Mijn 'bron' wordt erbij vermeld, dus uw naam komt dan in mijn eindwerk :P Als je wilt stuur ik dan daarna een pdf versie door, of zelfs afgedrukt en ingebundeld als je dat wilt (maar ik denk dan aan al die arme boompjes en het is ook goedkoper :P )

HEEEEEEL erg bedankt! :D

unicorn_kiss

Re: GZ: foto paard met zwelling op rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 18:58

zoek even op 'hunter's bump' dan vind je genoeg foto's

GaelleS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 19:33

Nee dat heb ik al :P ik zoek echt een zwelling aan de rug en niet het bekken, maar bedankt :)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:59

hmm mijn paard heeft een zwelling door iets wat per toeval onder de zadeldoek is blijven liggen, maar ook niet wat je zoekt denk ik... nog niet onderzocht door een DA ofzo, maar ze heeft er verder geen last meer van, dus vrees gewoon blijvend oedeem ofzo

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:10

Zal morgen op de laptop ff zoeken ken een paard die dat heeft dacht dat ik wel een duidelijke foto had zal zoeken voor je

Y;(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie