Help Mijn Fjord Heeft Een Gekke Bult Op Haar been

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xx_Merle

Berichten: 781
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Nijmegen

Help Mijn Fjord Heeft Een Gekke Bult Op Haar been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 14:37

Hallo
Onze fjord heeft op haar rechtse voorbeen een hard bultje net boven haar knie.Het zit er al anderhalve maand denk ik de dieren arts weet ook niet wat het is hij dacht dat het een ontsteking was van het omhulsel van de pees daar kregen we dus een zalfje voor wij 2 weken smeren en karro gewoon op rust laten staan heeft niks geholpen en nou zit het er dus nogsteeds weet iemand mischien iets?( ze loopt er NIET kreupel op)




Afbeelding


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:26

Het kan zijn dat het gewoon kalkafzetting is van het been omdat ze haar daar ergens gestoten heeft, mijn paard heeft ook zoiets gehad, ik denk niet dat het bultje weggaat.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

xxMerle

Berichten: 99
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:30

neej? is het niet erg?en kan het groter worden als je ermee gaat rijden?(thanx voor je bericht)

school sucks!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:21

Nee het wordt normaal niet groter als je gaat rijden. Het kan normaal helemaal geen kwaad. Maar als je het echt niet vertrouwd zou ik de dierenarts er is naar laten kijken.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

xx_Merle

Berichten: 781
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 20:08

jah die is geweest we hebben ookal een zalfje gehad he maar die hielp niet dus ja word toch maar fotows make dan dnek ik

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:11

een pony van een vriendin van mij had ook een bultje op der been boven der knie en dat werd eerst ook niet groter maar na een paar maanden wel en toen bleek het een binnenwaartse ontsteking achtig iets te zijn en die heeft de DA toen open gesneden en moest ze medicijnen geven en twee keer per dag schoonmaken en nu is het helemaal weg en niet meer terug gekomen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel en 20 bezoekers