Tandarts

Moderators: Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sndr_vdb

Tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 19:32

Ik wil de paardentadarts laten komen, maar het probleem is dat mn paard 4,5 jaar is en ik heb hem sinds 2 jaar en de tandarts is nog nooit gekomen (ik zeg het gwn eerlijk) en ik ben nu wat begonnen met opzoeken dat het toch wel belangrijk is.
Maar het is dat we ook een pony hebben en daar ben ik niet zo veel mee bezig geweest en daar hebben ze ook nooit de tandarts voor laten komen, dus ik denk dat ik het zo'n beetje heb overgenomen, we merken ook geen problemen ..

Nu vind k het best erg van mezelf dat k er nooit aan gedacht heb, dus ik hoef geen commentaar, maar wat vinden jullie ervan ? en ik zou me ook schamen als ik het tegen de dierenarts zou moeten zeggen ..

alvast bedankt

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:42

Je hoeft je niet te schamen hoor :(:) . Gewoon nu actie ondernemen en een goede tandarts laten komen. Je denkt er nu pas over na...en handelt nu..Gewoon eerlijk tegen de DA zeggen dat je het gebit wilt laten controleren, dat het de eerste keer is. Dat je er nog niet eerder over na gedacht had hoe het belangrijk gebit controle is..

Y;( R.I.P Lizzy Y;( † 04-03-2008 † Je was een topper! We zullen je nooit vergeten...
http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

ZusJacobs

Re: Tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:45

Idd. geen probleem, alleen maar super dat je het nu wel gaat doen!

sndr_vdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 19:50

ah dat is toch al een opluchting ;) dankje

EL4a1990

Re: Tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:52

Wij hebben een pony die afgelopen jaar voor het eerst in zijn 17 jarig leven naar de tandarts is geweest! en hij had ook helemaal niks.

Maak je niet druk gewoon een tandarts bellen en het vertellen.

Farisma (Zhivago X Gribaldi) B+26, L1+25, L2+24, M1+27, M2+17

sndr_vdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 19:57

EL4a1990 schreef:
Wij hebben een pony die afgelopen jaar voor het eerst in zijn 17 jarig leven naar de tandarts is geweest! en hij had ook helemaal niks.

Maak je niet druk gewoon een tandarts bellen en het vertellen.

Ok, en weet iemand een goede tandarts in de buurt van limburg ?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie