Osteopaat ?

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

alyel

Osteopaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 19:24

Ik zou in de toekomst een osteopaat willen laten langskomen voor mijn paard. Ik heb niet een specifiek probleem, maar merk tegenwoordig dat ze toch best gevoelig is op haar rug. Verder is ze helemaal gezond, maar heb dus gewoon de indruk dat ze niet lekker in haar vel zit.

Zijn er hier mensen die in het verleden al eens een behandeling hebben meegemaakt bij hun paard? Was er een duidelijk probleem aanwezig? Wat was jouw paard zijn reactie, en waren er merkbare resultaten van zo'n behandeling?

Daantjee12

Re: Osteopaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:29

Heb 2 weken geleden behandeling laten doen. Bij ons was er duidelijk een probleem aanwezig (eigenlijk meer) scheven bekken, paar scheven ruggenwerveld, schefe schoft (van het opstappen) en scheven atlas. Na de bahandeling gelijk de wei in, 2 dagen niks doen en 2 weken longeren of wandelen. Zie zeker wel verschil :j . Bekken staan van wat je kan zien niet meer zó scheef als dat het eerst was. ze beweegt veel soepeler en rustiger. Niet zo gehaast, en reageert beter op mijn. Donderdag kom ze voor een vervolg behandeling (als het nodig is) end an krijg ik weer te horen wat ik moet doen. Het helpt zeker wel! :j

Angelllll

Wybrig BD

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie