Moderators: Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche
comikasa schreef:Jazeker voor de koop laten keuren en tevens een klinische keuring erbij.De kosten hiervan zijn voor de verkoper,tenminste dat is gebruikelijk.
janne19 schreef:Niet ieder paard hoeft rontgen. gekeurd. Hangt af van je gebruiksdoel, voor de fokkerij en (hogere) sport zou ik het wel doen, als recreatiepaard vind ik persoonlijk klinisch goed belangrijk. Mochten er bij de klinische keuring twijfels ontstaan kan je altijd nog met de verkoper om de tafel of je foto's laat maken of niet en wie wat betaald.
Ik zou klinisch altijd laten doen.
amsterdam_30 schreef:Ik zou IEDER paard rontgenologisch laten keuren. Het is voor de normale mens niet alleen veel geld, maar je wilt dat je vriendje zo lang mogelijk gezond blijft.
Wel altijd proberen af te spreken dat de verkopende partij betaalt bij afkeuren (voordat je zegt dat je t paard koopt onder voorbehoud van keuren).
Wat voor paardje heb je op het oog? Ben je al vaker gaan kijken?
Of ga je op zoek naar een paard?
Succes!
Gebruikers op dit forum: amy495, Angelo_J, criollo_yess, Deb_bie, DemiSisa, Faelivrin, fokfanaat, GabberGill, goldyc, Jasmijn159, kelum, Letje01, M_ontana, M_Vainqueur, mabellean, maitestar23, Muiz, renatexx, Shinedown, sijs, Sjokki, Skippy01, sterregoud, Tierania_, Vitas, VuurVleugels, wittepit en 23 bezoekers