Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby
linda212 schreef:warom in laten slapen of slachten als je er zoveel tijd en geld in heb gestoken.
xElienx schreef:als je brommer kapot is breng je hem toch naar de sloop
alleen erg jammer dat het hier over een dier gaat en niet over materieel.
ik ben van mening dat als je een paard neemt, je de verantwordelijkheid voor hem moet nemen. ik vind het zonde dat zoveel mensen voor een paard kiezen om te kunnen rijden? een paard is toch je maatje door dik en dun?!?!
Tamara21 schreef:Met het eens met mijn medebokkers..
Vindt dit een hele rare keus hoor..
En inderdaad ook erg egoïstisch, ik kan niet meer rijden dus dan gaat hij/zij er maar uit..!!!
Paardje heeft geen pijn, dan breng je hem toch niet naar de slager of laat je hem toch niet inslapen..
Vindt het echt een idioot verhaal, sorry hoor..!!!
toot schreef:lukt dit niet probeer hem te slijten als weidemaatje\(zal moeilijk worden)
toot schreef:Tamara21 schreef:Met het eens met mijn medebokkers..
En inderdaad ook erg egoïstisch, ik kan niet meer rijden dus dan gaat hij/zij er maar uit..!!!
Paardje heeft geen pijn, dan breng je hem toch niet naar de slager of laat je hem toch niet inslapen..
wat een onzin, een paard is al duur genoeg en er zijn mensen die niet alleen maar willen poetsen.
Ik denk daf de ts het al moeilijk genoeg vind en vraagt hierbij hulp op bokt.nl
Aan de ts: als ik jou was zou ik het nog een keer proberen onder het zadel of voor de kar beleren
lukt dit niet probeer hem te slijten als weidemaatje\(zal moeilijk worden)
sterkte ermee
een paard waar je niets mee kan zie is als een dure hond....
toot schreef:Tamara21 schreef:Met het eens met mijn medebokkers..
wat een onzin, een paard is al duur genoeg en er zijn mensen die niet alleen maar willen poetsen.
Ik denk daf de ts het al moeilijk genoeg vind en vraagt hierbij hulp op bokt.nl
Aan de ts: als ik jou was zou ik het nog een keer proberen onder het zadel of voor de kar beleren
lukt dit niet probeer hem te slijten als weidemaatje\(zal moeilijk worden)
sterkte ermee
een paard waar je niets mee kan zie is als een dure hond....
toot schreef:Idd daarom zei ik dat zal moeilijk worden,, en ja dan word het toch de slager...
om het maar hard te zeggen.
aerdenhout1 schreef:Wat een idioot verhaal...sorry, maar je laat toch niet voor ik weet niet hoeveel een paard behandelen om hem daarna maar naar de slager te doen???
Kom hem hier maar brengen, ik neem het risico wel!
Krijgt goed tehuis, betaal er alleen niets voor!
Heb je tijd van de week...maak ik de box wel in orde!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker