Grote wond geneest dankzij MESITRAN (verslag+foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marijee

Berichten: 6532
Geregistreerd: 07-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:32

Zò die wond is echt heel erg :oo
Jullie hebben heel goed werk verricht, super! :)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 00:21

En nu, 2,5 jaar later, is er een einde gekomen aan dit prachtige paard.
Ik weet dat ik eigenlijk niet meer hier mag plaatsen, maar omdat ik van veel trouwe bokkers soms nog een vraag krijg over hoe het met haar gaat, plaats ik het hier toch:

[IM] Rust maar uit, vriendin...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 07:53

Wat vervelend. Sterkte er mee. Waaraan is ze gestorven?

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Grote wond geneest dankzij MESITRAN (verslag+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 15:45

Staat in het topic. Bedankt voor je interesse.

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Grote wond geneest dankzij MESITRAN (verslag+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:52

:(:)

LecyTinker

Berichten: 6578
Geregistreerd: 05-03-05
Woonplaats: Op een bergje in België

Re: Grote wond geneest dankzij MESITRAN (verslag+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:01

Mesitran is walgelijk duur, maar echt een wonder middel. Ik had een veulen die over de weide hek was geprongen en het niet haalde en de buis krak en die zat ook precies op de plek waar die bij jou zat. Wond was gaan onsteken ( ik was er niet toen, zat in het buitenland) en toen ik terug kwam was het ook 1 grote vieze ontstoken wond. Ik moest het van de dierenarts 3x per dag met zout water schoonmaken (zat vol mnet pus, was in het begin een heel erg vieze klus om het mn handen en gaat elke keer in die wond te moeten. Was tot op het bot, maar gelukkig waren de pezen in tact gebleven.)en dan de wond van binnen uit naar buiten met mesitran insmeren. Ging hecht waanzinnig snel. Doordat ik de wond elke dag open hield en schoonmaakte en mesitran op deed groeide hij mooi van binnen naar buiten dicht en geen wild vlees. Uiteindelijk zag je er echt helemaal niets meer van. Het geluk was natuurlijk ook dat het een veulen was, dus de herstelling ging een stuk sneller, maar voor mij is het echt een wonder middel. Ik gebruik het voor ALLES. Schammetjes, krasjes, wondjes. Honden, paarden, zelf etc...

ben blij dat het voor jou ook zo waanzinnig heeft gewerkt!

piecon

Berichten: 1258
Geregistreerd: 12-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:20

Het kost ongeveer 11 euro dat vind ik wel meevallen hoor! Zeker gezien het resultaat..
Joscaa heel veel sterkte met je verlies. In ieder geval heb je nog een poosje van haar kunnen genieten.Ze heeft mazzel gehad met zo'n baasje :(:)

LecyTinker

Berichten: 6578
Geregistreerd: 05-03-05
Woonplaats: Op een bergje in België

Re: Grote wond geneest dankzij MESITRAN (verslag+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:28

Piecon, anderhalve dag met een tubetje en dan een nieuwe, is een dure methode hoor, vond ik tenminste. Maar heb altijd een tubetje op voorraad!

Lauren_
Berichten: 418
Geregistreerd: 23-03-11

Re: Grote wond geneest dankzij MESITRAN (verslag+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:54

Ik heb nog nooit van dit middel gehoord. Wat ontzettend sneu dat het afgelopen is voor je paard. Sterkte!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Grote wond geneest dankzij MESITRAN (verslag+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 11:21

LT: Dan gaat het inderdaad hard, wij werden ermee gesponsord. Mijn vader (veterinaire wondzorg) die werkt er altijd mee, echt fantastische resultaten.

LecyTinker

Berichten: 6578
Geregistreerd: 05-03-05
Woonplaats: Op een bergje in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:49

Joscaa schreef:
LT: Dan gaat het inderdaad hard, wij werden ermee gesponsord. Mijn vader (veterinaire wondzorg) die werkt er altijd mee, echt fantastische resultaten.


Ik vind het heel duur spul ( omdat je best veel nodig hebt voor grotere wonden) maar echt, ik gil altijd MESITRAN wanneer ik een wondje zie. Het is echt een geweldig middel en het is op natuurlijke basis. Dus je kan nooit overdoseren. Buiten dat werkt het echt super snel en bevorderd vleesaangroei en je kan dus heel erg netjes alles onder controle houden zodat het geen wild vlees wordt.
Bij mijn veulen ( heb hem al lang niet meer) groeide het netjes dicht en groeide ook weer haar op. Voor mezelf gebruik ik het net zo hard. Het is een universeel product ( kan op dieren, mensen etc). En het meest geweldige van deze honingzalf vind ik dat het dus echt niet prikt of wat dan ook, dus je dieren voelen totaal geen moment dat je er iets op diet. Veel medicatie geeft een bepaalde sensatie en dan wanneer je al met het product afkomt dan weten ze al wat er gaat komen.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 08:54