bij optillen van achterbenen, knakt er altijd iets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 23:51

Als het spronggewricht buigt dan knakt het altijd de eerste keer. Zit er iets niet goed of is het net zoals bij ons? (mijn knieen knakken ook wel eens)

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 12:24

Hoi, hoe oud is het paard??? Bij mijn merrie hoor je ook wel eens wat knakken als ze loopt (ze is 11 BTW), schijnt dat ze dan gewoon wat minder gewrichtssmeer hebben zeg maar...voor de zekerheid even an je DA vragen misschien...
Groetjes, Jasja

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 12:50

sabina kreeg dat ook toen ze 19 was! we vonden t heel vreemd, maar t is volgens mij niets ergs. altijd de eerste paar passen was t ff knakken en daarna was t goed. viel me wel op dat t erger was met warmer weer dan met kouder weer

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 16:05

Ze is pas 8

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Offereins

Berichten: 153
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:54

Knikkende gewrichten zijn zelden pijnlijk. Indien niet kreupel, geen zorgen maken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: draveradora, Hieperdi, Hobbyhorse en 86 bezoekers