Blessure gaat niet over. Wat kan ik nog doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Blessure gaat niet over. Wat kan ik nog doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:55

het zou ook uit haar rug kunnen komen, klinkt misschien raar.
Door het uitglijden krijgt je rug ook een klap.
Heb je haar rug na laten kijken.


pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 11:26

_suus19_ schreef:
Bedankt voor jullie reacties!
Ook ik vond het vreemd dat de DA er verder niets mee wilde doen. Controle was volgens hem ook niet nodig zo lang er nog zwelling was, want dan was het toch nog niet over.
Maarja.. Ik ben dan ook geen fan van dierenartsen. Ik heb nu al te vaak meegemaakt dat ze een pony-blessure veel minder serieus nemen dat een sportpaard-blessure...

Ik zal ze nog een keer bellen om te vragen of ze er echt niet meer aan kunnen doen en anders de kliniek bellen die jullie noemen. Fijn zoveel positieve reacties over dezelfde kliniek.

@polly: is niet cru hoor. Ik weet dat het lang kan duren. Maar verbaast het je niet dat het nog niets verbeterd is? Er zou toch na 8 maanden enige verandering moeten zijn? Ik vind het echt niet erg al duurt het 3 jaar, maar ik begin nu langzaam de hoop op te geven.
waarom ga je niet een andere Veearts .En misschien komt het uit haar rug vandaan.


pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:25

_suus19_ schreef:
Joolien schreef:
Is ze met de voorbenen uitgegleden of met de achterbenen?


Met de achterbenen. Maar daardoor lag ze wel helemaal op de grond, dus ook met de voorbenen..

Is haar rug onderzocht . Klinkt raar maar daar ken ook ze haar kreupelhout van daan komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jossie, nien81, pamelap en 121 bezoekers