Veterinair tuchtcollege ervaringen?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne, Pistasche, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elisa2

Re: Veterinair tuchtcollege ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 10:40

Ja, ik heb er ervaring mee.

Wij hebben twee klachten ingediend destijds tegen de desbetreffende dierenarts die allebei gegrond zijn verklaard. Bij ons ontkende de dierenarts ook, maar de feiten spraken voor zich. En toen ze ons verhaal aangehoord hadden was het allemaal vrij snel duidelijk voor het tuchtcollege.

Volgens mij mij hebben wij het toen zonder rechtsbijstand gedaan.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 15:18

Crista schreef:
Wat waren in jullie geval de consequenties voor de veearts?

Een berisping inderdaad, een DA mag 3 berispingen krijgen..daarna word hij/zij uit het ambt gezet.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie