Esdoornzaden! Hoe krijg ik ze van de weide?

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:30

Ik heb hier allemaal esdoorns om het terrein, helaas wist ik dat niet voor we het kochten (dat het giftig was). Wij hebben al ontzettend gesnoeid en ik doe of bladblazen of zuigen en veel harken en ik zorg vooral voor 24/7 lekker smakelijk hooi zodat ze geen zin hebben bladeren/zaden te eten.

Helaas zijn ze wel echt giftig, toch adviseerde DA niet meteen om meteen alle bomen te verwijderen

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..

Collie2008

Re: Esdoornzaden! Hoe krijg ik ze van de weide?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:43

En als je die op zuigen zet? Ik heb een bladblazer met zuig en verkruimel functie, ideaal ding. Maar goed, er is niet tegenop te blazen/kruimelen hoor. Ik zorg vooral voor een beschutte stal vol stro en veel, veel hooi

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..

Collie2008

Re: Esdoornzaden! Hoe krijg ik ze van de weide?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:45

Ja alleen de scheuten komen vanaf maart weer een beetje, ook daarom goed opruimen. Het is net onkruid

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie