Veulen met luis en erge open wonden onder staart.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manonevita
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-09-17

Veulen met luis en erge open wonden onder staart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 20:50

Het gaat mij vooral om tips over de staart en de wondjes op de hals tegen de luis is hij behandeld heb de pony net 2 dagen en kom er achter dat hij niet heel goed verzorgt is. Vooral iets tegen de jeuk bij de staart iets wat verzacht en op open wonden kan. De luis word dus al behandeld en dit is de oorzaak van de plekken ook is die net ontwormt etc..

Foto van de plekken volgt
Laatst bijgewerkt door manonevita op 21-11-18 21:17, in het totaal 3 keer bewerkt



manonevita
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-09-17

Re: Veulen met luis en erge open wonden onder staart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 21:18

Tropic aangepast naar mijn belangerijkste vraag de rest word allemaal behandel wees maar niet bang mensen geen zin in dit gezeur dat ik dingen weer niet goed doe pony is hier net 2 dagen dan moet je ergens uit nood een deken weghalen etc..

manonevita
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 22:28

LadyMadonna schreef:
Tuurlijk, maar prio is nu dus aan een passende deken komen, dit houdt m niet warm met dit weer (hoewel beter dan niks).
Prio 2 is de luizen bestrijden, en dat doe je met spul van de dierenarts...


Als jij mij kan vertellen waar ik den waterdichte deken met hals kan kopen kleiner dan maatje 80 hoor ik het graag alleen de hals zit ruim overigens de rest van de deken zit goed om het lijf en hij voelt zeker niet koud .... bedankt voor de zinvolle reactie

manonevita
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 22:38


manonevita
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 22:43

Hij is ontwormt met Nematel en vanwegen de luis en extreem dikke veulen vacht geschoren. Op de foto zit er zalf op de wond dus niet helmaal goed zichtbaar mischien
Laatst bijgewerkt door manonevita op 03-05-22 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers