Veulen met luis en erge open wonden onder staart.

Moderators: Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:08

OP's leeghalen vind ik zo kinderachtig, stel dan geen vraag op een openbaar forum

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:49

Dat klinkt onwijs positief juist dat je hem gaat helpen, daar kan ik echt niks negatiefs van maken :) maar dat kan natuurlijk ook niemand weten of raden als een OP helemaal leeg is.
Nu ik weet waar het over gaat kan ik vertellen dat ik geen tips heb voor het probleem, wel wil ik je veel succes wensen en het allerbeste met de pony, jij kan er toch ook niks aan doen dat hij is die staat gebracht door degene voor jou. Dikke pluim juist dat jij er mee aan de slag gaat!
Aanstaande vrijdag is black friday, ik zag dat meerdere ruitersportzaken als epplejeck, divoza dan kortingen hebben van 25%. Misschien is dat een fijn moment om relatief goedkoop een deken en/of spullen als vitaminebrok te halen? Succes met je nieuwe pony hopelijk kunnen jullie snel samen genieten!

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie