Pramox; ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Pramox; ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 12:25

Afgelopen donderdag heeft mijn pony een wormenkuur van Pramox gehad omdat hij bloedwormen had (waarde 200).

Zaterdag stond hij met een scheve staart.. Wiebelig op zijn benen. Dierenarts geweest, pijnstiller en corticosteroïden gehad. Zowel gister als vandaag is hij nog steeds erg wankelig... Valt bijna om.. en ook zijn staart draagt hij nog steeds scheef.

Hij drinkt, eet, poept en plast goed.. is wel alert.. en ondanks dat z'n pijnstiller inmiddels uitgewerkt zal zijn, oogt het niet alsof hij pijn heeft..

Het is dus een neurologische reactie ergens op...

Volgens de dierenarts is het niet zo waarschijnlijk dat het van de Pramox komt omdat dit niet over gedoseerd is. Toch vind ik het té toevallig dat hij zo totaal vanuit het niks er zo bij staat.

Vanmiddag komt de dierenarts weer, bloed afnemen.
Ik maak me echt zorgen om hem en vraag me af of iemand dit ook ooit zo mee gemaakt heeft of andere ideeën heeft, mocht het toch echt niet van de Pramox komen...
(er staan geen eikel-boompjes/ esdoorns etc bij zijn paddock)



Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Re: Pramox; ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-18 22:50

Heftig ook Mirgino!

Inmiddels is ook bij mijn pony wel gebleken dat het echt door de pramox is gekomen. Heb bloed onderzoek laten doen en verschillende ziektebeelden uit laten sluiten dmv onderzoeken/testen.
Na wat google werk heb ik inmiddels ook al andere heftige verhalen gelezen nav pramox!
Hier komt ie er ook niet meer in!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Pova, SentiBot, SunnyHorse, vordur en 78 bezoekers