Gaskoliek

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, Pistasche, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annelien92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 15:45

Ik heb exact hetzelfde met mijn paard. Echter denken we nu de oplossing gevonden te hebben.

Wij zijn Pavo Zonder gaan voeren. Hier zitten aanzienlijk minder suikers in dan in 'normaal' krachtvoer. Ik weet dat het met hooi en gras heel moeilijk te bepalen is hoeveel suikers ze binnen krijgen, maar door alleen al over te stappen op een suiker arm kracht voer zijn wij, * even afkloppen * koliek vrij.

Met weidegang altijd erg voorzichtig geweest, altijd netjes opgebouwd. Ook scheelt het dat wij exact weten waar het hooi vandaan komt.

Daarnaast zit hij een stuk beter in zijn vacht, ook had hij altijd veel moeite met verharen en vacht aanmaken. Dit gaat nu al een stuk soepeler. Alsof hij toch de hoeveelheid suikers die hij binnen krijgt niet kon verwerken.

In het verleden hebben we vele dierenartsen, homeopaten en klinieken gezien. Hier zijn wij nooit een langdurige oplossing rijker van geworden. Als dit de sleutel is, raad ik zeker aan om het eens te proberen.

Mocht je nog vragen hebben, ik herken mijn paard namelijk precies in jouw beschrijving, mijn inbox staat altijd open.

Dear baby boy, i am so excited to take on the world with you <09-06-2019

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie