Onrust met andere paarden/Bach bloesem uitkomst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hieperdi
Berichten: 2532
Geregistreerd: 24-01-12

Onrust met andere paarden/Bach bloesem uitkomst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 13:19

Hallo allemaal.
Ik heb een pony die niet zo goed met andere paarden kan. Hij wil wel,maar is erg onrustig, druk en weet niet zo goed waar de grenzen liggen. Hij heeft echt een bord voor zijn kop en blijft gewoon doorgaan terwijl hij van alle kanten klappen krijgt.ik zeg wellis, hij denkt af en toe echt dat hij god is. Nu ben ik mij de laatste tijd een beetje aan het verdiepen in de bachbloesem therapie. Is er iemand hier die ervaring heeft, waar ik dit zou kunnen laten maken en bestellen. Ik heb gelezen over de bach bloesem vine. Ik weet niet of dit een uitkomst zal zijn om hem wat rust te geven. Onder de man is hij erg vriendelijk en rustig. Het is puur onrust met andere paarden, op het weiland maar ook in de paddock.


Ik zit nu op dierinbalans tekijken. Er zitten zeker wel dingen bij wat voor hem uitkomst zal zijn, mocht het werken. Zoals chestnut bud, oak, vine. Vind t wel intressant haha


Hieperdi
Berichten: 2532
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 13:49

tengeltje11 schreef:
Ik vind het persoonlijk onzin en gaat je probleem niet verhelpen.

Hoe oud is de pony?ruin,merrie,...?
En hoe stond hij vroeger?
Bij wie of wat wordt hij gezet waarmee het niet lukt?en hoe lang?op wat voor oppervlakte?

Ik heb er toch echt goeie reacties opgelezen. Voor mensen zijn er ook pilletje of druppels voor rust. Zoals valdispert etc. Ik stuur je even pb


Hieperdi
Berichten: 2532
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 13:59

tengeltje11 schreef:
tja,waarom vraag je het dan?
op een site gaan ze bij een product nooit bv een hoop mensen laten reageren die het niets vinden en waar het niets bij hielp.

je kan zoiets makkelijk 'goed' vinden.

bv zet een paard in een kudde,het gaat 2-3 weken niet goed,veel onrust.
je geeft bachbloesems en na enkele weken gaat het beter.

los daarvan zijn er zat kuddes en paarden die een goeie maand nodig hebben om terug wat rust te vinden.
dus wie zegt dan bv dat het ook niet rustiger had geworden zonder bb?

Ook op bokt hoor. Alleen waren wat oudere topics dus vandaar dat ik nu een nieuwe open. Snap alleen niet waarom je zo aanvallend reageerd hahaha. Je hebt je punt wel gemaakt nu, je vind het onzin. Oke.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, diemth, Ilona__, Kalea, wortel115 en 116 bezoekers