Zeer heftige reactie uitverdoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Zeer heftige reactie uitverdoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 08:59

Eerste wat in mij opkomt is geprikt op echt een heeeeele pijnlijke plek? Die reageerde zo op de prik links achter net boven de hoef / ik de kootholte. Bleek uiteindelijk dat de blessure en daarmee pijn precies op die plek zat.



Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:08

Sempre schreef:
Lisa_WB schreef:
Eerste wat in mij opkomt is geprikt op echt een heeeeele pijnlijke plek? Die reageerde zo op de prik links achter net boven de hoef / ik de kootholte. Bleek uiteindelijk dat de blessure en daarmee pijn precies op die plek zat.

Reageerde die neurologisch ook zo heftig met zweten /bloeden etc? :)


Ja, bloedde echt enorm, en heeft een tijdje echt met een lege blik om zich heen te staan kijken en zweette overmatig

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Zeer heftige reactie uitverdoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:11

Waar hebben ze precies in het been geprikt?

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Zeer heftige reactie uitverdoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:15

Ze hebben bij mij uiteindelijk een echo gemaakt van alles onder het sprong gewricht links achter. Rontgenfotos zijn ook gemaakt maar daar was niks op te zien. Terwijl iedereen dacht dat het vanuit de kogel kwam bleek het uiteindelijk een bandje in de koorholte te zijn. Kan je evt ook wel het definitief verslag doorsturen met de officiƫle benamingen enzo mocht je dat graag willen.

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:24

Sempre schreef:
Lisa_WB schreef:
Ze hebben bij mij uiteindelijk een echo gemaakt van alles onder het sprong gewricht links achter. Rontgenfotos zijn ook gemaakt maar daar was niks op te zien. Terwijl iedereen dacht dat het vanuit de kogel kwam bleek het uiteindelijk een bandje in de koorholte te zijn. Kan je evt ook wel het definitief verslag doorsturen met de officiƫle benamingen enzo mocht je dat graag willen.

Wat een lief aanbod! :) Als je dat zou willen..

Zie ook net je topic van je onderschrift. Ben je zo tijden mee zoet he :)

Bij mijn paard zie je nergens verdikking/reactie van buitenaf..
Zit met de handen in het haar v.w.b. de blessure en daarbij dan ook deze gebeurtenis :\


Heb destijds een topic bijgehouden zal die je even door sturen, mocht je daarna vragen hebben gewoon een PB sturen! Topic is na een tijdje wel een beetje verwaterd, maaaaar het is dan ook wel helemaal goed gekomen gelukkig :)


Edit: topic
Lisa_WB @ [PP] [VOLG] Wie stuurt ons een beetje geluk?

Eindconclussie : Er zit wat subcutane fibrose ter hoogte waar de zwelling en het wondje zitten, met daaronder in het mediale oblique distale sesamoidair ligament een kleine beschadiging.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cemlys, ComscoreBot, Felixity, hagelslag, Rhodium en 46 bezoekers