'Peesklap', been dun maar bultje blijft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 06:54

Voer je nog krachtvoer?
Je kunt het beste alles wat energie geeft naast ruwvoer eraf halen. Dan liever alleen een vitaminebrokje.
Daarnaast bestaan er verschillende supplementen om je paard wat rustiger te houden. Of inderdaad ‘muisjes’ in overleg met de dierenarts.

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17


Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Re: 'Peesklap', been dun maar bultje blijft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:25

Bij mijn paard kwam de pees er ook niet gelijk koud onder vandaan. Later in het revalidatie traject wel. Toen de pees al beter genezen was. In het begin was het been loeiheet en kwam het iets minder loeiheet onder de ice vibes vandaan.

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Re: 'Peesklap', been dun maar bultje blijft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:28

Heb je goede instructie die je kan helpen met rijden? Zodat je je misschien wat zekerder voelt hierover?

Mijn pony is twee jaar geleden geopereerd aan haar beide achterbenen en daarna zijn wij gaan lessen bij een revalidatie trainster. Daar lessen we overigens nog steeds bij.
Ik vond en vind het super fijn dat zij precies weet hoe ik kan opbouwen zonde schade toe te brengen en dat zij het kan zien als het teveel is voor mijn pony.
Daarnaast heeft ze veel kennis van het paardenlijf en dat is ook heel fijn.
Hierdoor hebben wij met mijn pony op een hele fijne rustige manier kunnen opbouwen met de training.

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dieyar, VuurVleugels en 26 bezoekers