Prednisolon pony, zonder echte reden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koper

Berichten: 30220
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:13

En wat zegt die andere dierenarts dan?

Wellensiek heeft een paar jaar geleden, na ook een zeer vluchtig onderzoek, geconstateerd dat mijn paard een gebroken hoefbeen had. Zonder foto's, echt heel knap. Andere veearts gebeld, foto's laten maken, bleek paard een bandblessure te hebben. Dus toen konden we ook de juiste behandeling starten.

Laat je niet met een kluitje in het riet sturen. Vraag een andere veearts om je paard te helpen. Wellensiek heeft best goede mensen maar ook een... ehh... wat minder goede.

Prednisolon lost het probleem trouwens niet op, het onderdrukt alleen het symptoom. Het probleem zelf zit er nog, en zal een andere uitweg gaan zoeken.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.



Koper

Berichten: 30220
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:19

Maar wat zegt die andere veearts dan dat hij zou kunnen hebben? Of heb je dat niet gevraagd?

Wil je persé met je pony naar de veearts toe of zou je ook een andere veearts naar stal kunnen/willen halen?

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Koper

Berichten: 30220
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:49

De prednisolon moet wel door de hele spijsvertering heen he, weet je wat een ravage dat spul kan aanrichten.

Met bulten die er al een tijd zitten, niet jeuken, niet erger worden, niet groeien enz. zou ik ook niet met spoed iemand bellen. Helemaal niet als de veearts al eerder (bij de enting) aangaf dat het geen kwaad kan. Overigens wel apart dat het in maart geen kwaad kon en er een half jaar later prednisolon in moet maar dat zal wel weer aan mij liggen :+

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Change3x, Folani, XladyX en 84 bezoekers