mijn paard heeft bultjes op zijn rug

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
teamshetjes
Berichten: 152
Geregistreerd: 28-12-16

mijn paard heeft bultjes op zijn rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 19:31

hey mensen,

ik kwam er gisteren voor het rijden achter dat mijn paard, loki, een kleine bult op zijn rug had. ik kon hem niet super goed zien maar wel voelen. ik mocht er gewoon aankomen en toen ik er op drukte gaf hij geen reactie dus ik ben gewoon gaan rijden en hij leek nergens last van te hebben. vandaag keek ik nog even naar zijn rug en had hij er opeens 3. het kan zijn dat ik die gisteren heb gemist maar dat betwijfel ik. hij leek er nogsteeds geen last van te hebben, maar ik vraag me toch af of een van jullie weet wat dit is en of het kwaad kan.

alvast bedankt :)

hallo



teamshetjes
Berichten: 152
Geregistreerd: 28-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-18 20:34

Ja heb ik wel maar je kunt ze bijna niet zien Afbeelding
Afbeelding

hallo

teamshetjes
Berichten: 152
Geregistreerd: 28-12-16

Re: mijn paard heeft bultjes op zijn rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 10:05

hey mensen,
bedankt allemaal. hij is nu ongeveer 3 maanden bij mij denk ik en hij heeft nu waarschijnlijk ander voer dan bij zijn vorige eigenaar. hij staat niet super veel op gras maar vorige week hebben ze daar gestaan omdat er eindelijk weer eens gras was. dat zou het kunnen zijn.
en ik ben gewoon gaan rijden omdat ik wou zien hoe hij reageerde en toen hij er geen last van leek te hebben ben ik gewoon blijven rijden. ja dat vinden sommige van jullie misschien niet zo slim, dat kan. maar ik maakte me niet meteen de grootste zorgen aangezien er allerlei redenen hadden kunnen zijn waardoor het kwam. als het erger wordt of als hij er last van begint te krijgen vraag ik een osteopaat of dierenarts om te komen.

hallo

teamshetjes
Berichten: 152
Geregistreerd: 28-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 19:02

Nielojram schreef:
Er is in de UK hier ooit wel eens onderzoek naar gedaan, en er kwam toen uit dat het ingekapselde resten van wormenkuur waren.. Als ik het onderzoek kan vinden, zal ik het hier posten.

en dit betekend?

hallo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 74 bezoekers