HELP! Pony verwaarloosd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: HELP! Pony verwaarloosd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:21

Ik zou dit lekker door volwassenen laten uitvechten. Dat komt vast wel goed.


Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:34

vikawiek schreef:
Tazzey schreef:
Ik zou dit lekker door volwassenen laten uitvechten. Dat komt vast wel goed.

ts is 25 :')


Goh dat verwacht je niet. Ik zou aan de hand van de post denken dat het om een tiener meisje ging. Alsnog gewoon niet mee bemoeien. Een ziek dier wordt snel aangezien voor een verwaarloosd dier. Eigenaren worden vaak doodziek van de bemoeienissen van mensen die het wellicht goed bedoelen.

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: HELP! Pony verwaarloosd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:10

Waarom bemoei je je dan toch met dit verhaal? Wellicht is het beestje ziek maar is er al lang en breed een behandelplan in werking gesteld.

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 12:35

RosaLisa schreef:
Tazzey schreef:
Waarom bemoei je je dan toch met dit verhaal? Wellicht is het beestje ziek maar is er al lang en breed een behandelplan in werking gesteld.



... Hoe kom je erop dat ik me ermee bemoei.

Ze belden allebei mij op ? Kom je hier om me alleen aan te vallen reageer dan liever niet.

Ik stel hier enkel de vraag wat ze hiermee moeten doen. En dat mag gewoon!

Ik werd gebeld met beiden hun verhaal. De een die hem niet wegwilden geven en niet wist wat ze moet doen.
En de ander die hem terug wou niet van spijt om hem weg te doen en terug te nemen maar omdat hij er dus echt niet uit ziet.

Van de verhuizing kan het niet zijn want hij staat er al meer dan een maand.

De nieuwe eigenaar heeft het paspoort ook gewoon anders hadden we hem niet meegenomen en vervoerd.
Maar als ik de foto's zie en de filmpjes heeft hij het er ook echt niet naar zijn zin en is er zeker een verschil van begin tot nu heel mager geworden, al meer dan een maand verkouden en volgens mij is de dierenarts ook niet geweest ze heeft dezelfde dierenarts als ik en die zei ook al dat het stukje echt niet goed is voor de paardjes daar.

En ik begrijp de ex eigenaar wel want die van haar is nu zo mager en ziek aan het worden en al de eigenaar van de wei haar eigen ponys zien er super goed uit.


Het feit dat je er een topic over opent vind ik een redelijke bemoeienis. Het is ook geen aanval maar een advies om je niet te bemoeien met een dier dat niet van jou is. Je weet niet wat er met het dier aan de hand is. De oud eigenaar weet dat ook niet, het is vervelend om je dier ziek te zien maar het is niet meer van jou dus houdt daar het verhaal op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ELNTIE, IASCrawler, M1994, Siebel en 89 bezoekers