Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yvankaxx

Re: Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:56

Mijn bijrijdpaard is vandaag voor de tweede keer behandeld. Eerste keer liet hij bij zijn hoofd nagenoeg niks toe, maar nu wel en je zag hem ook ontspannen na een tijdje. Na de eerste behandeling beet hij meer van zich af als hij geen zin had om te spelen, rijtechnisch niet heel veel gemerkt omdat er waarschijnlijk nog meer dingen spelen (gebit wat gedaan moet worden). Hij heeft nu 2 dagen vrij en dan pak ik hen dinsdag in de les weer op. Ben benieuwd wat ik nu ga merken!

You can't have a positive life and a negative mind.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 21:06

Deze 2 dagen mag er wel gewoon met hem gewandeld worden oid, zolang hij zelf maar aan kan geven wat hij wel en niet wil.

Lootje, ik rijd in een groepsles, dus sowieso minder intensief dan privéles. Ook probeer ik zoveel mogelijk naar hem te luisteren en als hij aan geeft dat het klaar is dan stop ik wat eerder :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 21:28

Ongeveer 4 weken, mochten er negatieve effecten bovenkomen door de behandeling dan komt ze eerder.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 18:21

Jammer dat er zo'n discussie is ontstaan. Daarom ga ik helaas het topic ontstippen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie