Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lootje1991

Re: Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 11:17

Ik heb nu ook 2x een cranio sacraal therapeut erbij gehad en beide keren flinke verbetering gezien. Mijn paard heeft ook constant hoofdpijn. Haar ogen staan ook scheef. Die zie je met elke behandeling iets rechter gaan staan. Zo ook met haar rug. Ze had altijd een geultje in haar rug, deze is nu verdwenen. Je ziet ook de spieren werken tijdens een behandeling. Ik ben bezig de volgende weer te plannen.

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:46

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 10:24

Wat fijn ts. Gelukkig heb jij ook iets gevonden dat werkt

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:50

Mijn behandelaar zegt 2 dagen rust 2 dagen longeren zonder bijzet daarna rustig opbouwen met rijden. Ik schrok ook best dat yvanka gelijk les mag rijden eigenlijk

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:28

Ik snap niet zo goed wat bigben en hypericum hier nu willen zeggen en bedoelen. Stel nu dat het kwakzalverij is..... maar paardjes ontspannen er fijn door en zijn vrij(er) van hun gebreken dan is het toch ieders eigen keus? Het is toch niet jullie geld wat er gebruikt wordt? Er wordt gevraagd naar ervaringen, die worden er gegeven goede en minder goede (zie hagelslag) dan heeft het toch verder geen zin om een topic te bevuilen met allemaal rare “wetenschappelijke feiten” die hier geplaatst worden door 2 eerder benoemde namen. Ik zou ook willen vragen of ze daar mee op willen houden, dan kunnen we verder met het wisselen van ERVARINGEN

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:35

Weidebloem schreef:
Mijn paard is een jaar geleden ook enorm opgeknapt dankzij cs behandelingen en vervolgens osteopaat. Zat helemaal vast in haar hoofd, borst en rug. Hormonen lagen overhoop, hypofyse en atlas zaten vast. Week na de behandeling kon ik zonder problemen weer aan haar hoofd zitten, daarvoor bleek ze ze al heel lang met barstende koppijn rond te lopen. Tja, geen wonder dat ze al die tijd zo chagrijnig was....

Ben nu alleen op zoek naar een nieuwe cs therapeut in omgeving Delft-Rotterdam. Iemand goede ervaringen met een therapeut in deze regio?

Ik heb Kiara van grevenbroek. Heel fijn, neemt de tijd, legt uit en heeft veel diploma’s behaald.

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 17:51

Graag gedaan. Ze komt bij mij de 4de weer

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:47

Weten jullie een cranio in west Brabant of Rotterdam voor mensen? Voor mijn paard ben ik zeer tevreden met Kiara maar die doet geen mensen en nu ik zelf zn pijn aan Mn rug heb is het wellicht eens te proberen?

Billini❤️❤️

Lootje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 23:15

tylando schreef:
Lootje1991 schreef:
Weten jullie een cranio in west Brabant of Rotterdam voor mensen? Voor mijn paard ben ik zeer tevreden met Kiara maar die doet geen mensen en nu ik zelf zn pijn aan Mn rug heb is het wellicht eens te proberen?

Lisette doet ook mensen maar dat is in Wernhout. ( Belgische grens)
Weet niet of dat te ver voor je is?

Heb het even opgezocht dat is ong 40 min van mijn nieuwe huis dus zeker de moeite waard om eens op te zoeken :)

Billini❤️❤️

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie