Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mala26

Re: Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:33

Paard 1 is behandelend door Linda van Diepen. Zij is osteo en ook cranio sacraal therapeut. Zij pakt dit eigenlijk sowieso altijd wel mee in behandelingen. Bij dit paard vooral omdat ze chronisch hoofdpijn had. Na 1 behandeling merkte we al echt verschil op. Na behandeling 2 was het een heel ander paard.
Ze begon weer te spelen en was veel meer open en vriendelijk.

Paard 2 is behandelend door rowan adelaar. Voor haar was het ook om der hormoonhuishouding op orde te krijgen. En om de stress en spanning te verminderen.

Ik merk bij beide paarden echt verschil na de behandelingen.
Succes met die van jou!

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 17:48

shirleyp schreef:
Sorry ts, ik heb geen ervaring. Maar ik wil wel graag even iets vragen als dat mag :j

mala26 schreef:
Bij dit paard vooral omdat ze chronisch hoofdpijn had.

Paard 2 Voor haar was het ook om der hormoonhuishouding op orde te krijgen.

Hoe zijn beide diagnoses vastgesteld? Ben erg benieuwd!

Ik zal je vanavond even een pb sturen. Sta op het punt om weg te gaan

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.

mala26

Re: Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:49

Ik vindt het ook heel erg afhangen van hoe zwaar de behandeling was.
Bij de ene heb ik der 3 weken vrij gegeven (was toen ook osteopatisch behandeld) en moest van erg ver komen. Bij de 2de behandeling was het 3 dagen rust en bij de 3de behandeling ook.

Bij de ander was het de eerste keer een week rust en de daarop volgende behandelingen 3 dagen.
Gewoon goed naar je paard kijken en doen wat goed voelt. Je kan beter een extra dagje longeren dan dat je te snel door pakt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie