scheren voor echo pees

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 20:59

mystery1980 schreef:
het gaat mij niet zozeer om de kou, ik weet uit het verleden dat dit geen probleem gaf. Echter gaat het mij echt om de modder, waarin uiteraard ook mest en urine terecht komt (wordt dagelijks zo goed mogelijk weggehaald maar toch het is een bron van viezigheid). De huid komt dus rechtstreeks met water, urine, mest en zand in contact, want hij zakt een stuk weg in de blub met zijn beentjes.

Een schoner stukje afzetten is voor enkele dagen wel te doen, maar ik ben bang dat het haar enkele maanden duurt voordat het terug gegroeid is.

Thanks voor het meedenken!

Modder aanpakken?

koeien op de weg...

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 16:30

Polly schreef:
GDG schreef:
Modder aanpakken?

Hoe zie je dat voor je in deze tijd van het jaar en met al het gevallen water? Ik denk dat bijna iedereen wel blub heeft

Hoe ik het voor me zie? Heel simpel, alleen al door uit mijn raam te kijken :7 .

Er zijn zoveel mogelijkheden voor, dat is teveel om zo even op te noemen. Maar er zijn heel veel topics over te vinden, dus dan kun je daar even zoeken. En ja er is heel veel water gevallen, desondanks hier dus geen blubber door alle maatregelen die we genomen hebben.

koeien op de weg...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie