Help hoe nu verder?

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:39

spatter schreef:
Ik ben geen fan van dat inspuiten, zie maar zelden verbeteringen die niet zouden zijn gekomen zonder dat inspuiten.
Maar goed, daar heb je nu niks aan.

Eerlijk gezegd zou ik ook eens rust nemen.
Beestje heeft in een half jaar tijd een zware operatie gehad en tig middelen ingespoten.
Persoonlijk heb ik mijn twijffels of dit nog wel goed komt.
Pijnvrij is ze nog altijd niet ondanks alle goede zorgen en dure ideeen.

Och meid, wat een verhaal! Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit en niet meer weet wat je moet doen. Vooral na alle DA bezoeken hoop je natuurlijk vooruitgang te boeken. Er is niets zo vervelend om dan juist je paardje achteruit te zien gaan.
Ik ga mee met Spatter, geef je paardje de tijd om alles te verwerken en het lijf om te herstellen. Ik vind het eerlijk gezegd dat er snel veel gevraagd is van het paard na zo'n heftige operatie. Snap niet zo goed dat DA’s dat aangeven. De artrose is daar misschien ook wel een gevolg van.
Dat ze opeens zo koliekerig reageert, zou voor mij ook een teken zijn dat het paard helemaal uit balans is. Het systeem kan niets meer hebben zeg maar. Ik ken je paard niet maar kan me voorstellen dat alleen al alle verdovingen en narcose bv. de lever en nieren overbelasten waarna eigenlijk alles in een neerwaardse spiraal raakt. Ik zou daar eerst eens proberen om je paard daarin beter op de rit te krijgen. Persoonlijk zou ik er een holistisch arts bij halen om uit te vinden waar de onbalans zit. In combinatie met rust op de wei. En dan na een x aantal maanden nogmaals beoordelen hoe het met het paard gaat en of er een goed toekomstperspectief is. Veel sterkte!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten