Help hoe nu verder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 15:19

fjordnina schreef:
GTouch schreef:
....
Ook met dagen waarop het erg warm is merk je duidelijk dat ze minder happy is.

Mijn vraag aan jullie, zouden jullie nog een keer naar de kliniek gaan met haar (ook rekening houdend met wat je eraan hebt t.o.v. de kosten)? of misschien iemand nog andere ideeen?
Hoe jammer ik het ook vind ik hoef haar niet per se te rijden ofzo. Zolang ze zelf een zo goed als pijnvrij en paard waardig leven kan hebben mag ze zo lang bij me blijven als het gaat!! Want ik wil haar echt niet kwijt.
(


Zodra je teksten in de mond gaat nemen over 'zo goed als pijnvrij', 'minder happy bij warm weer' (uiteraard gerelateerd aan het mankement), ga je een grens over.

Je paard mankeert iets waar het last van heeft, het heeft invloed op haar welbevinden.

Vraag jezelf af: wordt het nog beter? Heeft ze nu pijn? Voor wie zou ik haar in leven houden? Voor haar of voor mezelf?

Liefde is loslaten...


Ik snap deze reactie absoluut, maar ben het er niet helemaal mee eens. Ik heb een COPD'er die voor bijna alles allergisch is (uiteraard heel ander verhaal), en die is ook "minder happy bij warm weer"- maar over het algemeen super happy. Ligt heel erg aan het beestje en waar ze zich goed bij voelen denk ik...

Keep your hopes up high and your head down low
Extra 25-04-2000 — 16-09-2023. Wij, voor altijd.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Eefjahh, kiki1976, manonnevot, MyWishMax, Renkle, Trendiction en 58 bezoekers