Koker paard ontstoken en veel smegma?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Koker paard ontstoken en veel smegma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 18:37

Mijn paard aan beide binnenzijdes van de achterbenen smegma zitten van zijn penis. Hij doet hem vaak uit en ik mag er niet aan zitten. Ook als zijn penis volledig uit is zie ik aan de bovenkant wat meer vloeibare stukken smegma zitten.

Ik bel morgen uiteraard de DA maar kan iemand misschien een indicatie geven wat het zou kunnen zijn?

Een paar maand terug heb ik flinke bonen uit zijn penis gehaald en controleer ik nogsteeds. Hij laat het normaal altijd toe maar mag er nu niet bij in de buurt komen. Hier de foto's:


Afbeelding

Afbeelding

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Koker paard ontstoken en veel smegma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 08:03

Iemand?

bcd94
Berichten: 701
Geregistreerd: 09-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:22

Mijn paard heeft dat ook gehad,ik moest het heel goed schoonmaken en daarna is het vanzelf verdwenen

bcd94
Berichten: 701
Geregistreerd: 09-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:24

De dierenarts kan trouwens iets geven zodat ze de boel laten hangen die van mij heeft dat gehad maar dat werkte niet goed hij hield alles mooi binnen. Ik mocht er gelukkig wel gewoon aankomen.

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Koker paard ontstoken en veel smegma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 11:39

DA net gebeld. Word straks terug gebeld met hoe en wat. Vind het wel sneu voor het beestje. Ik kan niet naar de kliniek met hem aangezien hij 10 weken op rust staat voor een blessure en absoluut niet verplaatst mag worden ivm breuk.

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Koker paard ontstoken en veel smegma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 11:49

DA belde net. Wou dat ik langs kwam maar voor zoiets vind ik naar Nijkerk reizen overbodig. Zal vandaag contact opnemen met een DA uit de buurt. Die dan hier naar toe kan komen.

bcd94
Berichten: 701
Geregistreerd: 09-03-17

Re: Koker paard ontstoken en veel smegma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 10:04

En wat zei de da ervan?
Hoe is het nu met je paard?

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Koker paard ontstoken en veel smegma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 10:17

Vrijdag, nog voor het weekend is de DA geweest. Het was inderdaad ontstoken. Niet heel erg maar hij had er duidelijk last van. Pony zwaar verdoofd en praam om en daarna heeft de DA het helemaal schoongemaakt met hydrocortiderm zalf (zit AB) in. Door de verdoving en praam haalde mijn pony zelfs nog uit. Komende dagen moet ik het zelf herhalen, gisteren voor het eerst gedaan zonder verdoving of wat en het beest was zo braaf als wat.. gek he