Ziet deze merrie er drachtig uit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ja of nee?

Ja
14 (38%)
Nee
13 (36%)
Twijfel
9 (25%)

Totaal aantal stemmen: 36



Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ziet deze merrie er drachtig uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:00

Ik had haar meteen laten opvoelen ipv op bokt te gaan posten als het om een longontsteking gaat. :\
Ik begrijp niet dat je wacht met opvoelen als je medicijnen moet gaan toedienen en eerst effe op bokt gaat vragen waar niemand rontgen ogen heeft en dus niemand je zekerheid zal kunnen geven. :?

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:36

Je wil echt niet dat ik er bij ga halen wat ik van je gelezen heb betreffende dit dier... :=
Zeker bij een shet-type is het moeilijk te beoordelen of het een drachtbuikje is of een grasbuikje. :)
Als ik de zomer foto's vergelijk met nu heb ik het idé dat de buik wel meer "naar achter" is gezakt wat zou kunnen wijzen op dracht maar het kan ook gewoon vertekenen door het perspectief.
Doordat de foto's vrij donker zijn is het ook moeilijk oordelen of de liezen ook "voller" zijn.. Maar bij een echte dikke grasbuik vullen de liezen op een gegeven moment ook op... Dusja... Da's gewoon heel moeilijk te beoordelen. Op basis van de foto's zou ik niet durven zeggen dat ze absoluut niet drachtig is in elk geval.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers