Bach remedie voor mijn ruin? wie kan mij informeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:02

Hoi,

Denk je niet dat je paard gewoon wat meer tijd nodig heeft om te wennen?
Hij heeft 8 jaar 1 eigenaar gehad en sinds 8 maanden een nieuwe incl nieuwe omgeving.
Ik vind het vrij normaal dat een paard daar wat meer dan 8 maanden de tijd voor nodig heeft...al lijkt 8 maanden al vrij lang.
8 jr hetzelfde stramien en do's and dont's is niet even schakelen....

Zou Bach bloesem helpen? Misschien wel.....om de scherpe randjes eraf te halen misschien zodat het voor jou makkelijker te handelen is.
Het lost in mijn beleving niks op...alleen dat het opdoen van nieuwe ervaringen wat prettiger verlopen en dit een ingang kan zijn tot verbetering.

Zelf zou ik niet gaan mixen met de verschillende bloesems maar dit eerst bespreken met een kundig persoon.
Een karakter analyse door een buitenstaander is daarbij handig....die eveneens verstand heeft van Bach, de werking op zich en de werking bij het toepassen van verschillende bloesems tegelijkertijd.

De ene bloesem kan in sommige situaties beter kort gegeven worden en een andere juist weer langer.

Succes, Bach kan naar mijn idee best nuttig zijn mits zeer goed over nagedacht en op maat samen gesteld waarbij het karakter van het paard de leidraad vormt.
Kijk ook eens naar Walnut en Agrimony bij dit paard....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nadcha en 79 bezoekers