Operatief verwijderen botfragmentjes

Moderators: Dyonne, Nicole288, Pistasche, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zwoezie

Re: Operatief verwijderen botfragmentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:20

Ach en niemand die reageert? Uiteraard volg ik je op facebook, maar via deze weg wil ik je toch nog even steunen :D Ook al is de operatie voorbij, tot nu toe alles vlot verlopen en is ze terug thuis. Jammer dat er via hier zo weinig reactie komt ! Want uiteraard is het toch wel fijn dit van je af te schrijven, 't is tenslotte een kind voor je :)

‘°ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ‘°ºO Aurora ‘°ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ‘°ºO

Zwoezie

Re: Operatief verwijderen botfragmentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 23:01

Ik vind ook dat je et beste gedaan hebt. Natuurlijk klinkt het gek. Maar aan de andere kant... Moest je de scans ed. niet hebben laten doen, wist je het niet en had je er misschien nooit wat van gemerkt. Of misschien toch? Aan de andere kant, nu had je de scans ed. gedaan, snap dat je dan onrustig bent, dingen die niet op hun plaats zitten, horen er niet te zitten lijkt mij... 't is net je kind, dan maak je je daarover zorgen...

Niemand heeft een glazen bol, maar net daarom behandel je dus preventief.. Keuzes maken.. 't is niet altijd even simpel :D

Maar je meid doet het super en maakt het je soms nog lekker uitdagend en moeilijk hahahaha

‘°ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ‘°ºO Aurora ‘°ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ‘°ºO

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie