Pony likt bloed..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Pony likt bloed..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 18:45

Ik heb geprobeerd te googelen en te zoeken op bokt, maar ik kon niet zoveel vinden. Of eigenlijk niks. Verhaal is als volgt.
Vandaag had ponylief last van gaskoliek. Dierenarts laten komen en die heeft pijnstiller gespoten. Pony is weer helemaal opgeknapt, dat is het probleem niet..
Toen de dierenarts de pony prikte, kwam er bloed op de tegels. Toen de pony los werd gelaten draaide de pony zich om en likte al het gelekte bloed van de tegels af.

Heeft iemand enig idee waarom hij dit deed? Is het een tekort aan iets?
Ze hebben een liksteen, kregen tot voorkort extra vitamine korrel omdat ik dat nog over had..


Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 18:53

Beren? Waar denk je dat ik woon :')

Ik woon in het zuiden van Limburg. Valt hier nog wel mee met de hoeveelheid beren. Spitsmuizen.. die zitten hier veel... Misschien worden dat snachts wel monsters....

*grijns*

Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 18:55

_O- _/-\o_
Dat was een goeie.. you made my night :')


Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 18:57

_O- _O- _O-

Ik dacht dat het een tekort aan iets zou zijn en dat ik daar iets op moest verzinnen. Maar dit valt allemaal nog reuze mee, hier hoef ik geloof ik niks aan te doen :')

Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Pony likt bloed..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 19:00

Hij likt het bloed echt van de tegels af, niet van zichzelf. Dus jeuk oid lijkt me eigenlijk niet. En hij heeft het ook echt allemaal opgelikt. Als we hem weg haalden liep hij terug om het verder op te likken.

Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Pony likt bloed..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 06:34

Nee, pony heeft nergens meer last van. We zijn zodra we het zagen gaan stappen met hem, en ik heb hem colosan gegeven. Baadt het niet dan schaadt het niet.
Daar knapte hij eigenlijk wel al wat van op, maar vooral van het stappen denk ik. Toen de dierenarts kwam ging het al een stuk beter, maar toch nog pijnstiller gegeven als laatste zetje in de goede richting. Heeft nu nergens meer last van gelukkig *klopt af*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, jazzejam, MariskaFally, NorwayFjord en 33 bezoekers