stijfe shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:28

Heel herkenbaar. ...hoefbevangen naar alle waarschijnlijkheid.

Ik heb bij mijn shets super ervaring met neutradex (25 euro bij de DA) in combinatie met magnesium (welkoop 14 euro) en msm (animal pharma 18 euro). Beweging is goed in combinatie met de juiste ondersteunde middelen die zorgen voor verwijding van de bloedvaten en een betere stofwisseling, door beweging stimuleer je vervolgens de lichaamsprocessen en de afbraak vd suikers waardoor het is ontstaan. Wellicht je shet ook laten checken op insuline resistentie.

Probeer het gebruik van buut te voorkomen hier los je niks mee op, is alleen pijnstillend.

Jonker's Olivia (Veenstra's Promise x Orchard D'avranche) KEUR-SPORT-IBOB-AA
Aroshoeve's Don Olivius (Heidenhof's Don Diëgo x Veenstra's Promise) GRONINGS KAMPIOEN L1(2016) & L2 (2017) paarden


Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:01

Dit is ook een interessant stuk om eens te lezen:

http://www.paardnatuurlijk.nl/index_js. ... suline.htm

Wat ik zelf jammer vind is dat niet alle DA evenveel kennis en ervaring hebben met HB, vooral de recente wetenswaardig zijn heel interessant om mee te nemen. Ik ben blij dat ik in Noord Holland een DA had die zich er verder in verdiept had. Mijn pony kon alleen nog maar liggen van de pijn en met de juiste middelen kregen we hem toch weer op de been. Een pony die alleen pijnstillers/buut krijgt doet er veel langer over om te herstellen in mijn persoonlijke ervaring........

Jonker's Olivia (Veenstra's Promise x Orchard D'avranche) KEUR-SPORT-IBOB-AA
Aroshoeve's Don Olivius (Heidenhof's Don Diëgo x Veenstra's Promise) GRONINGS KAMPIOEN L1(2016) & L2 (2017) paarden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 20 bezoekers